Oon 11v ja painan 29kiloa ja mun kaverit sanoo että oon muka alipainonen🤦🏼♀️ mut niinku kertokaa teidän mielipiteet täst ku haluun tietää muiden mielipiteen
Haluun tietää teidän mielipiteem
2
1188
Vastaukset
Tietämättä pituuttasi mahdoton sanoa. Katso tästä kasvukäyrästä omaa pituuttasi ja ikääsi vastaava tavoitelukema ja yleinen vaihteluväli.
https://urly.fi/1GgU
Pyydä vanhempiasi avuksi jos näyttää turhan vaikealta tulkita. Voit myös tulostaa sivun, sillä se on taatusti liian tiheää pränttiä luettavaksi esimerkiksi puhelimella.- Anonyymi
Ihan normaalipainoinen olet, jos et ole aivan hurjan pitkä ikäiseksesi. Itse olin jo 170 cm pitkä varhaisteini ja painoin 45 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276