Sisar Katyn 11.9.2017 saama sanoma Jouko Piholle presidenttiydestä

Sisar Katyn 11.9.2017 saama sanoma Jouko Piholle presidenttiydestä

Pyhä Henki sanoi minulle: “Jouko Pihon on määrä olla Suomen seuraava presidentti.”

Jouko Pihon kommentti 2.7.2020:

Kyseessä ei ollut ajallisesti seuraava presidentti, koska syyskuussa 2017 tulleen sanoman jälkeen Sauli Niinistö valittiin uudestaan Suomen presidentiksi helmikuussa 2018. Kyse on Niinistön seuraajasta eli Niinistön jälkeinen presidentti.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyhähenki sanoi...?
      Nyt tiedän mikä ongelma profeetat ja tietäjät on sekä lainoppineille, että uskoville.
      Jeesus arvosteli oman aikansa uskovia.

Jumalan ja pyhän hengen ei tarvitse puhua tullakseen ymmärretyksi. Ihmisten on puhuttava toisilleen, saadakseen tietoa eteenpäin. Tietoisuuden tasoja sanotaan olevan 9, ja ihminen on kuulemma sijalla 3, eläimet sijalla 2, kasvit ja kivet sijalla 1.
      Kun raamatussa sanotaan: "Herra sanoi", on parempi varautua ymmärtämään se tyyliin "kirjanoppinut sanoi".

Eräs venäläinen pappi todennäköisesti koki todellisen käynnin Jumalan luona. Puhetta ei ollut, vain ymmärrys. Sama oli minulla kun kävin hengessäni alueilla, jotka ovat niin kaukana tästä maailmasta, ettei sitä pysty selittämään. Näin jotain, jota en ymmärtänyt kunnolla, mutta tiesin, että se on osa jotakin suurta kokonaisuutta ja "koneistoa".
      Olin jatkuvasti kuin jonkin voiman sisällä niin, että kun liikuin tietyllä alueella, niin valo taipui vierellä, ja jokin (sillä hetkellä) ihmisen kaltainen opastaja oli jatkuvasti läsnä ja vierelläni, ja ohjeisti minua sanatta. Enkeli se ei ollut. Ymmärtääkseni ei Jeesuskaan, vaan häntä suurempi, kuin Isä, koska jos Jeesus oli aikoinaan ihmisen muodossa, on hän edelleenkin, näin arvelen, koska hän puhui minulle näyssä, joka koski maailmanloppua, kun tulirintama tuli taivaanrannasta.

Profetioiden hakeminen ulkomaisiltakin sivustoilta olisi suotavaa, jokainen oman mielenkiintonsa alueelta, idästä tai lännestä. Kiinasta saatuja profetioita ei vielä ole esitetty.
      Mutta ihmiset, jotka eivät ymmärrä ylittää valtakunnan rajoja edes netin kautta, eivät saa tietoa ulkomaailmasta ilman virallista apua (uutislehdet). Tämä näkyy mm. IS ja IL mielipiteissä ulkomaiden asioista puhuttaessa. Ei seurata toisen mielenkiintoisen valtion omaa uutistuotantoa, vaan esitetään näkemyksiä yksinomaan oman maan virallisiin uutisiin pohjautuen. Sellainen tuo esiin rasismia, jolla leimataan koko toisen valtion kansa, ja jossa yksilöllä ei enää ole merkitystä: "amerikkalaiset... venäläiset..."

• Anonyymi

Onpa aika vaikea uskoa tätä profetiaa! Ihmettelen näitä esiintuloja nyt???
      Olen itselleni saanut (siis toisen kautta) joskus ihan oikean profetian ja se on kyllä kolahtanut ja myös tapahtunut. Sitten on myös tullut niitä "korvasyyhyn" profetioita, jotka on tiennyt kyllä heti "huulten tuotokseksi". Ja usein se oikea profetia vahvistetaan kahden tai jopa kolmen kautta! Valheprofetiat ovat saaneet minut kyllä varovaiseksi!!

• Anonyymi

Jaaha, että näin on mies paisunut

• Anonyymi

Onko nyt niin, että muu porukka kuin Jouko Piho ja hänelle uskolliset ylöstemmataan, ja jäljelle jääneet huutavat presidentikseen Jouko Pihon? Tästä mielistyneenä Jouko Piho kasvattaa viikset, koska se on merkki taivaasta.

• Anonyymi

Selitystä.... kun profetiat ei tapahtuneetkaan.
      Olisiko seuraava askel alkaa keräämään rahaa lahkolaisilta hyvää omaa elämää varten. Ja ehkä opettamaan neitsyitä.... Jne.

• Anonyymi

Jaa-a. Mökkini naapurustossa asuu mies, joka on vuosikaudet ennustanut maailmanlopun tuloa. Tarkat päivämäärätkin on laskenut ihan itse. Kun maaailmaloppu ei sitten kulloisellakin kerralla tullutkaan, laski aina uuden päivämäärän, jne. Viimeksi kuulin uskovalta tutulta, että mies oli halunnut ostaa hänen mieheltään (maanviljelijä) ruisjauhoja. Tutun mies oli kysynyt, että paljonkas laitetaan. Mies oli vastannut, että 800 kiloa. Tähän tutun mies ihmettelemään, jotta mitäs sinä yksin asuva teet sellaisella määrällä jauhoja? Ukkeli oli siihen, että hän menee ruisjauhojen kanssa kellariin ja varaa sinne tynnyreihin vettä. Niiden turvin ajatteli kuulemma selviytyä maailmanlopun yli. Valittuna tietenkin.

• Anonyymi

On täysin yhdentekevää mitä huru-ukot / hurumummot hourii, sillä varmastikaan ne tarinat ei ole terveellä pohjalla. Pahoin pelkään ettei terveyttä löydy muutenkaan.. Piho on keksinyt oivan keinon suuruudenhulluudessaan, eli näyttelee vaatimatonta ja väittää mukamas Jumalan ilmoittaneen hänestä (kuin perustamistaan puolueista) tulevan milloin mitäkin suurta. Lisäksi samaan näytelmään kuuluu niiden kirjoitusten esiin nostaminen, missä muut hihhulit kirjoittaa vastaavanlaisia mielettömyyksiä. Samaa tyhjänpäiväistä paskaa vuodesta toiseen vailla mitään totuutta. Kun Piho kaltaisineen osaisi edes vähän hävetä, mutta ovat jo niin kaukana pimeän rajan takana etteivät edes sitä huomaa. Erittäin sairaalloisia eksyttäjiä!

• Anonyymi

Ja mä oon sit venäjän seuraava presidentti!

• Anonyymi

No jopas nyt on kasaantunut mahtavia profeetallisia uutisia: Pihosta tulee Suomen presidentti heti Sauli Niinistön jälkeen ja sinusta Venäjän presidentti.
        Eikä siinä vielä kaikki, sillä K-Marketin kassarouvalle tuntematonta, mutta varmastikin Herran lähettämää erityisen luotettavan tuntuista profeettaa oli jättänyt kirjeen minulle toimitettavaksi ja siinä ilmoitettiin Herran valitsema osani olevan tulla Amerikan kuninkaaksi! Ei ihan vaatimaton virka! Voi että!
        Sittenpä me pojat vietetäänkin säännöllisin väliajoin kolmen suuren konferenssit!
        Nyt kun näin hyvin on tämä uusi profeetallinen aikakausi alkanut, niin pikkuisen jo jännittää vieläkö tulee lisää taivaallista alkuperää olevia ilmoituksia erilaisiin tehtäviin ja ketkä on nuo armoitetut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jopas nyt on kasaantunut mahtavia profeetallisia uutisia: Pihosta tulee Suomen presidentti heti Sauli Niinistön jälkeen ja sinusta Venäjän presidentti.
        Eikä siinä vielä kaikki, sillä K-Marketin kassarouvalle tuntematonta, mutta varmastikin Herran lähettämää erityisen luotettavan tuntuista profeettaa oli jättänyt kirjeen minulle toimitettavaksi ja siinä ilmoitettiin Herran valitsema osani olevan tulla Amerikan kuninkaaksi! Ei ihan vaatimaton virka! Voi että!
        Sittenpä me pojat vietetäänkin säännöllisin väliajoin kolmen suuren konferenssit!
        Nyt kun näin hyvin on tämä uusi profeetallinen aikakausi alkanut, niin pikkuisen jo jännittää vieläkö tulee lisää taivaallista alkuperää olevia ilmoituksia erilaisiin tehtäviin ja ketkä on nuo armoitetut.

Vaikuttaa siltä nyt että profetiat toteutuu vasta tulevan maailman, 1000 vuotisen valtakunnan hallinnon aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa olla jo kaikki tärkeimmät virat valittuina, joten tarvetta ei enää ole ja vähäpätöisimmistä ei kannata edes mainita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa olla jo kaikki tärkeimmät virat valittuina, joten tarvetta ei enää ole ja vähäpätöisimmistä ei kannata edes mainita.

Ainahan sitä voi vaihtaa kokonaan alaa, jos suunnittelemallaan väylällä on korkeimmat virat jo täynnä ja alempi ei kelpaa tai muuten vain ole intressejä...

• Anonyymi

Jaa ja minulle on ennustettu että olen koko maailman hallitsija!

• Anonyymi

Mulle jää sitten tähteet, eli minusta tulee universiumin hallitsija. Ihan ite ennustin lentävistä varpusista.

• Anonyymi

Kunhan nyt ensin valittaisiin kalifiksi kalifin paikalle autiolle Mumbomambo-saarelle, niin siellä pääsisi ensin vähän harjoittelemaan, jotta mihinköhän ne rahkeet riittää...

• Anonyymi

Vähän ennenaikaista tämä on, mutta toivotaan siunausta työhön ja elämään muutenkin Presidentti Niinistöstä seuraavalle presidentille. Kuka hän sitten lieneekin. Itse veikkaan Haavistoa tms.
      On vähintään kolme hyvää syytä tuohon sisaren saamaan profetiaan.

1. Kun Kristus ja Kolmas taivas Ilmestyivät 2003 Suomessa niin muistaakseni silloin astui voimaan virkasulku koskien koko Suomea. Kuka tahansa tulee presidentti Niinistön jälkeen presidentiksi niin hänen aikananaan tuo virkasulku saattaa olla jälleen purettavissa eli voidaan alkaa odottamaan uutta Kristuksen Ilmestymistä, jonka Neitsyt Maria sanoi tulevan mahdolliseksi 2040-luvulla mikäli Isä sen suo.
      2. Kristus antoi vuoden 2003 Ilmestyksessä kirjoituksen Päivien Kirja taivaan kautta, jonka yksi arvo on mahdollisuudessa nimittää ainakin symbolisesti korkeisiin virkanimityksiin tai arvoihin melkein keitä tahansa kansalaisia. Neljänneksi tai Viidenneksi alin virka tuossa kirjassa on: Tohtori ja Presidentti.
      3. Kaikki ne, jotka Ilmestyksen 2003 perusteella ovat olleet Tohtoreita ja Presidenttejä symbolisesti saavat mitä ilmeisimmin Presidentti Niinistön jälkeen vapautuksen tuosta symbolisesta asemastaan ja alkaa jälleen UUSI ODOTUS.

Ehkä J. Piho on siis Ilmestyksen 2003 kirjoituksen perusteella Viimeinen tai seuraavan sukupolven ensimmäinen symbolinen : Tohtori ja Presidentti. Hän saattaa olla merkki, että vanha Ilmestys on silloin loppuun asti purettu ja käsitelty niin että syntyy tilanne, jossa JULISTETAAN UUSI KILPAILU. VANHAN KILPAILUN VOITTAJA SIIRTYY VILTTIIN JA UUTTA VOITTAJAA UUDEN KILPAILUN ALETAAN HAKEA. KAIKKI VANHA VANHURSKAUS KUMOUTUU JA JOKAISEN ON TEHTÄVÄ TYÖTÄ HANKKIAKSEEN UUTTA VANHURSKAUTTA JUMALAN SILMISSÄ.

• Anonyymi

23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

• Anonyymi

Tai, molemmilta katkaistaan pää.

• Anonyymi

Se on Inarin ja Tukholman profeetan tehtävä, katkoa vääriä versoja.
      Joten alkahaahan varoa, viikate mies kulkee, jos päänne ei tipu niin pian se vie jotin muuta.
      Kuninkaiden tehtävänä on katkoa aluksi päitä, siitä huomaatte uuden hallitsijan,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6852
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4371
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      47
      3678
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3482
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3418
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      186
      3379
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2899
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2604
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      43
      2431
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13