Audit jää aina!

Anonyymi

https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife

Miksi Audin wannabee urheiluauto R8 (2-paikkainen) jää BMW 5-paikkaiselle perheautolle? No koska
a) Audi ei osaa tehdä autoa joka suoriutuu suoran jälkeisestä mutkasta sujuvasti
b) Audi ei osaa tehdä suorituskykyistä autoa. Lambon kone pilattuna Audin korilla ja tässä on tulos. Lambo menee ihan hyvin tuolla radalla kun Audin Takamatkaa ei ole mukana. M.O.T

Miksi Audin perheauto RS4/5/6 jää lyhyellä ratakierroksella 30 sec BMW M4 perheautosta? No Audi ei osaa tehdä suorituskykyistä autoa,

Miksi Mersu tekee mitä haluaa eikä Audilla ole mitään jakoa? No, Audi on tavisten auto ja kilpailee lähinnä Ford Mondeon kanssa.

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa osuva aloitus. Miksi Audi on oikeasti niin huono? Nyt ei puhuta niistä lukuisista paljastuneista huijauksista vaan huijausten kera suorituskyvystä joka ei riitä mihinkään parempia BMWtä ja Mersua vastaan.

Entä Audin ostajat - moraalia ei ole kun ostetaan edelleen maailman suurinta huijaria VAG-konsernin tuotetta? Ne joilla on moraalia vie rahansa muualle!

• Anonyymi

No siinä se totuus tuli julki. Täällä on hehkutettu Audia mutta auto on taviskosla. Tehomyllytkin on ostettu kun itse ei osata tehdä.

Miksi Audi ei osaa? Miksi rahoitatte VAG-huijarikonsernia? Itse ajan Volvolla jossa osataan.

• Anonyymi

No nyt oli hieno aloitus, ei yhtään amisteinin tekemä kun osataan olla autoilun tärkeimpien asioiden äärellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe