Kyllä mä varmaan vielä jonkin

Anonyymi

Liikkeen teen mies. Sua lähestyn.. jollain tavalla. Olen vähän odottanut että sattumalta tavattaisiin, mutta tuntuu ettei se oikein onnistu kun aina väärä aika tai tilanne. Ja en välillä saa lähdettyä mihinkään kun palsta saa minut surulliseksi välillä.. tässä kuluu vähän aikaa. Hyväksyä juttuja ja selvittää päätä.. kun mä ajattelin jotenkin että en ikinä sitoutuisi, menisi naimisiin.. niin vasta nyt alkaa tuntua että voisin tahtoa.. sun kanssa. Haluisin et kaikki tapahtuis livenä oikein. Sillä tavalla ettei menis mönkään. Koska tuskin loputtomiin saa uutta tilaisuutta.. tahtoisin että hetki olisi täydellinen. Mutta ehkä se on mahdotonta. Ottaen huomioon kaikki muuttujat ja mitä ajan kuluessa on tapahtunut. Tiedän että epäilet jollain tasolla mun tunteitani, mut pystyn ne vain kaksin ollessa näyttämään aluksi. Sen verran heikoks tunnen itseni tän asian suhteen. Niin pieni on vielä luottamus ja usko. En oikein usko että tahtoisit minut. Siksi minusta eilenkin tuntui kuin se olisi ollut unta, et olisi ollut siinä. Usko on vähissä.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ei. Tuli surullinen olo tuota lukiessani. En osannut mennä asemaasi. Ja sitten olin vähän ärtynyt ja hermostunut. Tilanne oli mulle jotenkin liikaa, nyt sen näen selvemmin. Olisi voinut toimia toisinkin tietty.

• Anonyymi

Täydellistä hetkeä ei ole olemassakaan, se on vain illuusio. Toimi nyt, äläkä jahkaile. Laita viesti tai soita. Ei se toinen usko ennen kuin kuulee itse.

• Aloittaja kirjoitit:

"kun mä ajattelin jotenkin että en ikinä sitoutuisi, menisi naimisiin..."

Ensinnäkään ei ole naisen tehtävä lähestyä miestä, romanttisessa mielessä.
      Toisekseen anonyymit lupaukset anonyymillä palstalla ovat kuin puhaltaisi tuhkaa tuuleen.

Minä sitouduin jo, ja elin läpi pitkän parisuhteen, joka päättyi puolison kuolemaan.
      Enkä aio "kohdata" ketään, koska en liiku missään ilta- tai yöelämässä.
      En ole enää vuosiin liikkunut.

Aloittaja
      - mistäpäin Suomea olet?
      -minkä ikäinen olet?
      -minkä ikäistä miestä kohti "aiot tehdä liikkeen?

Taidatpa olla trolli, koska et mitään tunnistetietoja kirjannut

• Anonyymi

Onko sulla koskaan ollut mitään hyvää sanottavaa kenestäkään muusta kuin itsestäsi? Minkälainen ihminen rekisteröi nimimerkin, jota käyttää pelkästään muiden kiusaamiseen ja trollaamiseen?

• Anonyymi

Sellainen ihminen kuin minä. (s. 26.02.1968)

Kiusaan.

Esiinnyn naisina.

Valehtelen.

Vakoilen.

Stalkkaan.

Risto_
        (Apinan vuonna syntynyt, bluffari)

• Anonyymi

Soita ja sovi tapaamisesta johon tulee vain sinä ja hän.

• Anonyymi

Mä jotenki vähän ymmärrän sua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94