Yläaste jännittää

Anonyymi

Moii! Meen tosiaan kesäloman jälkeen yläasteelle ja se jännittää kun kaikki aina puhuu että nuoremmille huudellaan yms. ja vaikka oonki tooooooosi sosiaalinen ja rohkee ni tottakai se jännittää silti. Kaikki sanoo aina että "oo vaan omaittes ni selviit kyllä" mut se on just se asia joka jännittää ku en oo ikinä ollu se kaikista massan mukana menevin tyttö ja omistan myös tosi vahvan luonteen joka on usein jopa haitaksi ja monet ei siitä pidä! Että otan neuvoja vastaan enemmän ku mielelläni!

7

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yks hyvä vinkki joka mulle on sanottu on se et yritä saada sun luokasta mahdollisimman tiivis porukka mahdollisimman aikasin. Jaa no sit tietty toi oo oma ittes. En kyl tiiä toimiins noi kun oon itekki menossa syksyllä seiskalle. Muakin jännittää ja vaik kaikki sanoo et kaikki tulee menee hyvin, en usko et se on mun kohalla totta kun joku varmasti huomaa mun viiltelystä tulleet jäljet ja arvet ja sit kaikki alkaa haukkuu mua tyylii hulluks, psykopaatiks tai jotai sellasta...
      Mut uskon et sulla menee hyvin vaikka et ookkaan se massan mukana menevä

• Anonyymi

Hei mä kyllä uskon että kukaan ei jaksa tommosesta kiusata tai kuittailla kun ollaan jo kumminki 7lk! Tai ainakaan itellä ei oo viiltely arvista koskaan mitään sanottu. Mut tsemppiä sulle ihan sikana🤗🧡t. keskustelun "alottaja"

• Anonyymi

Ei kannata jännittää, omalla kohdallani yläkoululuokkani on rauhallinen ja tiivis. Itseänikin hieman jännitti yläkoulun eka päivä, mutta mukavat tukioppilaat ja opettajat ottivat meidät uudet seiskat hyvin vastaan, ja totuin yläkouluun nopeasti. Ole vain oma itsesi, kyllä se siitä👍.
      T. Syksyllä kasiluokan aloittava

• Anonyymi

Juuri näin :)

• Itekkin uskon että menee ihan hyvin, kun oon parin 7lk käyneen kanssa jutellut😁

• Anonyymi

Mene aina suoraan koulusta kotiin ja pese kädet

• Anonyymi

Ole oma itsesi, ole rohkea, ole Suomalainen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94