Moikka! Nummelan ponitalli -kirjasarjan nettisivut olivat Suntuubissa, mutta Suntuubi lopetettiin ja näin ollen sivut hävisivät. Onko Nummelan ponitallilla uudet nettisivut? Kiitos avusta jo valmiiksi :)
T: Nummela-fani
Nummelan ponitallin uudet sivut?
10
4216
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Olen itsekin Nummela-kirjojen ystävä, ja siksipä mietin samaa! Olisi mukavaa lukea vielä sivuja ☺️ Toivottavasti joku tietää vastauksen kysymykseen!
- Anonyymi
Juu, joku uusi sivu sille tuli, harmi että olen itsekin unohtanut mikä se olikaan enkä löydä sitä mistään
- Anonyymi
Ääk eiks noissa uusissa sivuissa oo niitä ihanii jotai tarinoit tai jotain mitä muistan lukeneeni aikoi sitte?
- Anonyymi
mitä tarinoita?
- Anonyymi
Onko Nummelan ponitallilla tällä hetkellä joku sivu? Kiinnostaisi nimittäin tietää, niin suuri sarjan ystävä kuin olenkin. Jos joku löytää niin saisinko linkin? ✨
- Anonyymi
vanha näyttäis ainakin olevan poistuneen :(
- Anonyymi
MORO!
kotisivuja ei nyt ole. koska kirjat lyhenivät ja kirjailijat alkoivat kirjoittaa pääosin 7v ylöspäin. toki me aikuiset saamme ja voimme yhä lukea näitä.
Kvalitin sivulta näet Nummelan ponitallin kannet ja tiedot myös ensvuonna tulevan osan!
Merja on tehnyt pieniä jippoja kirjoihin. viittauksia vanhoihin osiin ;) ja kansista voi löytää kuvapareja vanhoihin osiin. esim. tän uuven kätketty medaljonki takakansi viittää voittolaukka-kirjan kanteen ja näin muodostaa siihen parin. ja kirjasta löytyy viittauksia heponiemen kätkö kirjaan kuin yhteen osaan jossa päkän perheen limousine on joutua viipaloiduksi kun makkara! jostakin kumman syystä päkän koira fifi loistaa poissaolollaan
pidän itse facessa nummelalle fanisivuja nimellä punainen hevosenkenkä. se on myös kirjablogi. jostakin kumman syystä uuvessa kirjassakin mainostetaan simplesiteä vaikka sitä sivua ei ennee ole.
- Anonyymi
miten sinne pääsee kun siihen tulee vain semmoinen SimpleSite juttu missä voi luoda omat sivut
- Anonyymi
Pliis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717