Olen varma, että The Sims 4:n kuvaruudun katkeileminen johtuu pelin ja netin yhtäaikaisesta käyttämisestä, minkä takia joudun aina kirjautumaan ulos juuri siksi. Olisiko viisainta käyttää jompi kumpi ohjelmista yksi kerralla?
Kuvaruudun kaatumisen syyt
1
174
Vastaukset
"Olen varma, että The Sims 4:n kuvaruudun katkeileminen johtuu pelin ja netin yhtäaikaisesta käyttämisestä, minkä takia joudun aina kirjautumaan ulos juuri siksi."
Asia ymmärretty. Olet varma. Sitä MIKSI olet varma on kuitenkin paljon vaikeampi ymmärtää, koska et sitä kerro. (Esimerkiksi minä en joudu kirjautumaan ulos vaikka kuinka pelaisin Sims 4:ää ja käyttäisin nettiä samaan aikaan.)
"Olisiko viisainta käyttää jompi kumpi ohjelmista yksi kerralla?"
Ei. Netin käyttö ei ilmennä suurinta viisautta sen enempää kuin pelinkään ja Sims 4:n käyttö edustaa aivan jotain muuta kuin viisautta. Sitä voisi pitää jopa jonkinasteisena viisauden antiteesinä. Tässä mielessä eivät netin tai pelin käyttämiset yhdessä tai erikseenkään ole edes viereen viisainta.
PS. Mikä estää kokeilemasta vain jommankumman käyttöä kerrallaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575