Levin alueella valtionmaita yrityksen käytössä. Jos tuo luvallista voiko kuka tahansa suomen kansalainen esim. aidata valtion maita omiksi porotahoikseen ja rakentaa sinne omia rakenteita turistibisneksiensa tarpeita varten. Ainakin Levin Sammuntupa tekee siten.o
Valtionmaa yksityiskäytössä
5
289
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tuollainen käytäntö on sallittua siellä Levillä, niin rautakaupasta käykää ostamassa poroaitaverkkoa ja ei kun aitaamaan sillä haluamanne alue. Sen jälkeen saatte olla rauhassa siellä, turistit ja porot pysyvät poissa ja saatte edullisesti hallintaanne valtion maita. Sinne sitten on kätevää pystytellä laavuja, revontulikotia ym. mukavaa.
- Anonyymi
Kittilässä pidetään vain pienenä muotovirheenä kun luvatta ottaa toisen maat käyttönsä.
- Anonyymi
Kittilässä toimitaan kuten vanha sanonta kuuluu, "se mikä on valtion on myös minun, mutta se mikä on minun ei ole valtion".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kittilässä toimitaan kuten vanha sanonta kuuluu, "se mikä on valtion on myös minun, mutta se mikä on minun ei ole valtion".
Totta se on. Kun on oppinut kerjäämisellä, viekkaudella ja vääryydellä pärjäämään niin ei ymmärrä että Suomesss on voimassa suomalainen lainsäädäntö. Kittilän laki ei ole voimassa edes Kittilässä. Eikä sille mitään voi, voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta se on. Kun on oppinut kerjäämisellä, viekkaudella ja vääryydellä pärjäämään niin ei ymmärrä että Suomesss on voimassa suomalainen lainsäädäntö. Kittilän laki ei ole voimassa edes Kittilässä. Eikä sille mitään voi, voi voi.
Toistaiseksi Kittilän lakia sovelletaan Kittilässä. Esimerkit viimeisistä kokouksista, vajaa vuosi aikaa huseerata itsensä häkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226