Suhtautua jokaiseen asiaan vihalla ja pelolla? :D
Kylläpä on oikein isänmaallista
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
luolamiesgeenit vaikuttaa. Ihmiset eli miljoona vuotta luolissa peläten koko ajan petoeläimiä ja muita heimoja.
Valtiot ja poliisit ja lääkärit on hyvin nuori asia eikä ole ehtinyt vaikuttaa geeniperimään.
Tuhansien vuosien päästä ihmiset saattaa olla kesympiä luonteeltaan.- Anonyymi
Sudesta tuli kesyluonteinen koira muutamassa kymmennessätuhannessa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sudesta tuli kesyluonteinen koira muutamassa kymmennessätuhannessa vuodessa.
ihmiset valikoi kesyinä pitämiään sudenpentuja ja niin sudesta tuli vähitellen koira.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmiset valikoi kesyinä pitämiään sudenpentuja ja niin sudesta tuli vähitellen koira.
Koira ja susi ovat sama laji. Siinä mielessä voi kyllä kysyä, että onko sudesta missään vaiheessa "tullut" koiraa?
- Anonyymi
Niin, isänmaallista se onkin sitten se vasurien toiminta, joka johtaa ruotsin tilanteeseen.
#vasemmisto #unelma #rajatauki #islam #kultamunat
"Aiemminkin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu mies raiskasi kotimatkalla olleen koulutytön Ruotsissa.
Ruotsalaislehti Aftonbladet kertoo sivuillaan järkyttävästä raiskaustapauksesta, joka tapahtui Norrköpingin kaupungissa huhtikuussa.
Autoilija huomasi tienvarressa 9-vuotiaan tytön, joka oli yltä päällä mudan ja veren peitossa.
Koulusta kotiin matkalla ollut tyttö kertoi autoilijalle, että mies oli hyökännyt hänen kimppuunsa veitsellä uhaten.
Norrköpingin käräjäoikeuden mukaan 39-vuotias mies oli kiskonut tytön pusikkoon, jossa hän oli lyönyt tyttöä ja uhannut tätä veitsellä. Lisäksi mies oli sitonut ja raiskannut tytön.
Veitsellä uhkailun lisäksi mies oli uhannut tappaa tytön, jos tämä tai tytön perhe kertoo tapahtuneesta kenellekään.
Kun tapauksesta ilmoitettiin viranomaisille, poliisi päätti tarkistaa linja-autot ja junat rikospaikan läheisyydestä.
Poliisi tavoitti pian tuntomerkkeihin sopivan miehen, joka oli jättänyt joitakin tytön tavaroita käyttämäänsä junaan.
Mies väitti tulleensa lavastetuksi rikokseen
Mies kiisti syyllisyytensä. Sen sijaan hän väitti, että joku muu on yrittänyt lavastaa hänet syylliseksi viemällä miehen tavaroita rikospaikalle.
Miehen tarinaa ei kuitenkaan pidetty uskottavana.
Mies on tuomittu seksuaalirikoksista aiemminkin. Hänet tuomittiin kesäkuussa 2018 vuoden ja yhdeksän kuukauden ajaksi vankilaan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mies vapautui syyskuussa, kun tuomiota oli jäljellä seitsemän kuukautta.
Nyt miestä odottaa 11 vuoden vankeustuomio, kunhan tuomiosta tulee lainvoimainen. Lisäksi miehen on maksettava 240 000 kruunun eli runsaan 23 000 euron vahingonkorvaukset. "
- MTV- Anonyymi
Minua ärsyttää nämä uutisten kopioija. Pelkkä linkki riittää kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ärsyttää, mitä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi käy kansaa vastaan USA aseinaan konepistoolit. Suomen poliisi aseistettiin konepistoolein PANSSARIMERSUIN! Kohta vaparien oikea käsi listii kansaa uusien Caerunoiden saamiseksi jo yhtöitetyistä valtionyhtiöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkit sensuroidaan.
- Anonyymi
Viha ja pelko on suvakin kuvitelmaa. Persut suhtautuu asiallisesti uuteen tilanteeseen. Jossa ei lässytykset auta yhtään ketään. Jos joku pelkää ja vihaa länsimaalaisuutta, se ei ole persu.
- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Mitä on länsimaalaisuus?
Tehdäänkö koe? Laitetaan suomesta suvakit hakemaan turvapaikkaa lähi-itään.
Saatte kehittää maata haluamallanne tavalla. Anonyymi kirjoitti:
Tehdäänkö koe? Laitetaan suomesta suvakit hakemaan turvapaikkaa lähi-itään.
Saatte kehittää maata haluamallanne tavalla.Tuo ei ollut vastaus kysymykseeni.
- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Tuo ei ollut vastaus kysymykseeni.
Useimmat kyllä ymmärsivät tuon vastauksen, sinulle pitää kaikki selittää yksinkertaisesti, vai kuinka.
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat kyllä ymmärsivät tuon vastauksen, sinulle pitää kaikki selittää yksinkertaisesti, vai kuinka.
Kyllä, minulle pitää selittää rationaalisesti.
Pystytkö siihen?- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Kyllä, minulle pitää selittää rationaalisesti.
Pystytkö siihen?Jos päässä on vain "mamut öyh tulee öyh ja vie kaiken öyh" niin miten kuvittelet tuollaisen pystyvän alkeellisimpaan rationaalisuuteen?
Anonyymi kirjoitti:
Jos päässä on vain "mamut öyh tulee öyh ja vie kaiken öyh" niin miten kuvittelet tuollaisen pystyvän alkeellisimpaan rationaalisuuteen?
Keskustelisin toki mielelläni länsimaisesta kulttuurista. Varsinkin nyt, kun ei oikein pääse vierailemaan eurooppalaisissa museoissa. Varsinkin nyt, kun osaa aivan erityisesti arvostaa demokratiaa ja hyvinvointivaltiota, joissa ainakaan periaatteessa syntyperä, sukupuoli, uskonto ja ihonväri eivät ole ihmisten luokitteluperusteita.
Mahtuu tänne suunsoittoakin.- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Keskustelisin toki mielelläni länsimaisesta kulttuurista. Varsinkin nyt, kun ei oikein pääse vierailemaan eurooppalaisissa museoissa. Varsinkin nyt, kun osaa aivan erityisesti arvostaa demokratiaa ja hyvinvointivaltiota, joissa ainakaan periaatteessa syntyperä, sukupuoli, uskonto ja ihonväri eivät ole ihmisten luokitteluperusteita.
Mahtuu tänne suunsoittoakin.Länsimainen kulttuuri on valtava kokoelma kaikkea mahdollista mitä se integroi itseensä, ja se on lisäksi pääosin progressiivinen, vapauksia, ihmisoikeuksia sekä tasa-arvoa korostava.
Lyhyesti länsimainen kulttuuri on massiivisin ja monipuolisin kokoelma kaikkea mahdollista, joka edelleen kehittyy ja elää.
Sen sijaan islamilainen tai kunniakulttuuri ovat kulttuureja, jotka eivät halua sulautua, ottaa osaa eivätkä edes pelata länsimaalaisten pelisäännöillä. Ne ovat sosiopaattisia, taannunnaisia ja vastustavat vapauksia ja tasa-arvoa ytimeltään.
- Anonyymi
Asioihin voi suhtautua myös niin, että onko kaikkiin unelmiin varaa ja käyttää laskukonetta ja laskea raja-arvo sille, millä ehdoin tulonsiirroilla ylläpidetty hyvinvointivaltio on mahdollista säilyttää ja milloin hyvinvointivaltio muuttuu kehitysmaaksi.
- Anonyymi
Aloittajan kaltaiset hornanhurtat ovat syypäitä vihapuheeseen.
Jokainen teistä pitää laittaa syytteisiin ja tuntuviin sakkoihin, niin järki kasvaa tunareille hyvin äkkiä. - Anonyymi
Isänmaallisuus on kielletty, se on rasismia pahimmillaan.
- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Isänmaallisuus ei tietenkään ole kielletty. Turha uhriutua.
Ei vielä, mutta ei sellaisestakaan olla kohtapikaa enää kaukana. Esim saksassa vasemmisto on jo paheksunut monessa tilanteessa saksan lipun käyttöä, ja toisinaan myös estänyt sen onnistuneesti.
http://paivanbyrokraatti.com/2020/07/21/intersektionaalinen_feminismi/?fbclid=IwAR1ElwWI1XHbqxucKnB-1Jum0QFjks9gxegfD38fwMRlb5cxSAeC9eCgRSI - Anonyymi
Rasismi johtuu ilmastonmuutoksesta.
Vai oliko se toisinpäin...
- Anonyymi
Totta turiset.
Ihme juttu, että nykyään on "väärät" mielipiteet muodostuneet jonkinlaiseksi ongelmaksi. Ennen tultiin toimeen kaikkien mielipiteiden kanssa. - Anonyymi
Se on kyllä ihme ja kumma, että jotkut eivät millään tunnu hyväksyvän sitä, että "kunniakansalaisille" pitää suoda
- etuoikeutettu asema monien lakien suhteen
- etummaiset paikat jonossa, kun jaetaan yhteiskunnan tukia.
Aitosuomalaisten joutuminen tukijonon hännille ja tuomitseminen oikeudessa ankarimman mukaan on vain valkoisten etuoiketetusta asemasta nauttimista.
t. intersektionaalinen feministi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135