Republikaanipuolueen senaattorit ovat huomanneet, että oma paikka senaatissa alkaa olla epävarma, republikaaninen enemmistö senaatissa veitsenterällä ja samallaTrumpin suosio romahtamassa, joten nyt siis Trumpin omat joukot miettivät, miten saada sopivasti etäisyyttä Trumpiin, joka ei kykene hoitamaan pandemiaa.
Pitkästä New York Timesin artikkelista alkupalat:
For Senate Republicans, it’s now all about self-preservation.
As their grip on the Senate majority teeters while President Donald Trump’s political standing plummets, their fate could well be determined by their ability to produce a sweeping pandemic recovery package before the election. But their frantic attempts to do so have so far produced little more than deep division in their ranks and with Trump — not the place they wanted to be 100 days out from a decisive race.
https://news.yahoo.com/republicans-facing-political-headwinds-begin-120715699.html
Ehkäpä vaalien lopputulos ei olekaan se, mitä tällä foorumilla eniten toitotetaan. Rotat jättävät uppoavan laivan?
Republikaanisenaattorit alkavat erkaantua Trumpista
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
New york times, eikös tuo ole se pahamaineinen suvakkilehti joka savustaa eri tavalla ajattelevat toimittajat ulos.
- Anonyymi
Höpö höpö, tässä todellinen tilanne:
https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/elections/election_2020/white_house_watch_jul22
Trumpin kannatus nousee koko ajan ja voittaa Bidenin mennen tullen.Joka tapauksessa Trumpille olisi luvassa enää vain yksi kausi presidentinvirassa. Nuoremmat, kunnianhimoisimmat ja fiksuimmat republikaanipoliitikot alkavat suunnitella Trumpin jälkeistä aikaa. Heidän kannattaa luoda itsestään kuvaa perinteisinä sivistyneinä republikaaneina. Taidokkaimmat luovivat läpi mahdollisen Trump-kakkosen siten, että tarkkaavaisille heidän todellinen klassinen republikaanisuutensa on selvää.
Republikaanipuolue tulee pitämään huolen siitä, että Trumpin kausi (kaudet) jäävät onnettomaksi sattumaksi.
- Anonyymi
Höpöhöpö, todellinen tilanne on se, että yli tusinassa viimeaikaisessa kyselyssä Biden johtaa Trumpia reilusti. Rasmussenia on haukuttu puolueelliseksi.
https://projects.fivethirtyeight.com/polls/president-general/ - Anonyymi
Joo sodanlietsojarebit ei tykkää djt:sitä, kun ei omaisuus kasva ilman mashantunkeutumisia.
- Anonyymi
Totta kai republikaaniset senaattorit ajattelevat omaa etuaan, kun huomaavat, että Trumpin kelkkaan lähtö oli virheliike.
- Anonyymi
Vaalien tulos päivästä tulee toinen itsenäisyys päivä USA kansalle kun hullu talutetaan väkisin pois talosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039