jossa inhimilliset demokraattiset voimat ovat raivaamassa tietä yhteiskunnan hyvinvoinnille ja järjestykselle.
Taistelu vaatii tietenkin runsaasti ihmishenkiä ja yksityisen sekä kansallisen omaisuuden massiivista tuhoamista. Mikään uhraus ei kuitenkaan voi olla liian suuri kansan kahtia repimisen toteuttamiseksi:
https://www.youtube.com/watch?v=whFL_5i_Yg8
Portlandissa on käynnissä suuri vapaustaistelu
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai widdu ku mä tykkään paremmasta väkivallasta!!! Kun on vihervasemmistolainen niin voi tehdä mitä vaan paremman tulevaisuuden puolesta. Taidan kääntyä vihervasemmistolaiseksi. Saa kaupan päälle kiiman ja kestoseisokin.
Heh heh, näin se hommeli etenee.
En olisi ikinä uskonut että voisin inhota sanaa demokratia ja sen kannattajia niin paljon kuin nyt teen.
Olen entistä vakuuttuneempi omasta kansallissosialistisesta aatteestani.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Heh heh, näin se hommeli etenee.
En olisi ikinä uskonut että voisin inhota sanaa demokratia ja sen kannattajia niin paljon kuin nyt teen.
Olen entistä vakuuttuneempi omasta kansallissosialistisesta aatteestani.Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin. Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin.Olen monasti todennut Perussuomalaisten olevan omaan makuuni soveltumattomia nössöjä ja kommunistien alkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin.Sä oot naseva klaugeri-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin.Sä olet napakka klaugeri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586