syksyllä korkin kiinni.
--
Tämänhetkiset kuulumisensa Teuvo summaa kansanmiehen tyyliin ytimekkäästi.
– Olen ryypännyt viinaa!
...kisattiin köydenvedossa, paalin heitossa ja kaljan juonnissa... Köydenvedossa olisin pärjännyt, mutta olin niin humalassa, että kaaduin.
Tenu-Teukka panee
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rehellisempää edustajaa ei Suomesta löydy.
- Anonyymi
Alkoholistin on helppo raitistua. Onhan moni alkoholisti on tehnyt sen lukuisia kertoja.
- Anonyymi
Ulkoministeriön virkamiehet ja siinä sivussa ulkoministeri Haavisto säästyivät perussuomalaisten maalitukselta myöntäessään Teuvolle diplomaattipassin.
Suomessa persujen pelko ohjaa päätöksiä, koska mitään järkevää syytä passin myöntämiselle tuskin oli. - Anonyymi
Tekeekö Teuvo työtäkin? Siitä en ole kuullut mitään.
- Anonyymi
ainakin teukka on naisista pitänyt ja teini tytön kanssakin piti vihille mennä kunhan se 18 täyttäisi.. siinäki persu petti lupauksensa äänestäjilleen
seiska lehti maksoi siitäki jutusta varmaan mukavasti
rahoissa pysyy, kuten nykäsmasa.. nämä on ovelia mitä enemmän viina maistuu - Anonyymi
Taisi jutut diplomaattipassista mennä humalan piikkiin.
https://yle.fi/uutiset/3-11466663?origin=rss- Anonyymi
En ihmettelisi jos toimittaja olisi vääntänyt myönnetyn viisumin diplomaattipassiksi
Voipi olla näin. Artikkeli selvittää perustelut, joilla diplomaattipassi myönnetään. Ulkoministeriö ei ole sellaista myöntänyt. Hakkarainen ei myöskään EU:ssa tai Hondurasissa ole diplomaattipassin arvoinen VIP.
- Anonyymi
Juopon raittius on vaan niin erilaista.
- Anonyymi
Niinpä :DD
Ei ole ollut "kansanmies" pitkään aikaan. Todelliset kansanmiehet elävät tavallisissa suomalaisissa ympyröissään. Kaikki eivät ryyppää, ottavat vain viinaa silloin tällöin. Monille kelpaa muijaksi kotikylän Sari ja työpaikaksi tukkuliikkeen varasto. Jollei nyt joudu työttömäksi.
Hakkarainen on poliitikko. Jos hän joskus on ollut "kansanmies", niin ei ole enää diplomaattipasseineen.- Anonyymi
Hakkarainen on tyypillinen alkoholisti, jalat ei yllä pubin pöydästä maan pinnalle saakka.
Kun YLE teki Teuvosta dokkarin niin siinä jätkä veteli konjamiinia suoraan pullon suusta, ja tarjosi pulloa vielä toimittajallekin.
- Anonyymi
rahalla houkuttelu
tai sääli ja helppous, ehkä jossain tapauksissa yhdistettynä
tiedän tapauksia että tyttö samasta suvusta ja lajittelee pojan
hullun lääkkeet ja käärii tupakat
sitten yhdessä uhkaillaan
kannataa siis katsoa pitemmälle - Anonyymi
Teuvo on herrasmies, koska pelasti hodurasilaisen lesken.
- Anonyymi
Ja tämän koko suvun :)))
- Anonyymi
Se ei ihan joka jätkä ja vielä ikämieskin, tuollaista latinokaunokaista saakaan, oli sit rahaa tai ei.
Kyllä kateeksi käy! :( - Anonyymi
Leski laskee sen varaan, että Teukasta jättää aika kuten edellisestä Teukan ikäisestä ukkelista.
- Anonyymi
Teuvo, maanteiden kuningas.
- Anonyymi
On sillä Teukalla mietittävää, naisystävä ja koko sen suku odottaa kun Teukka alkaa elättää heitä .....
- Anonyymi
Ajokorttien poikkeuslupia myönnetään entistä useammalle – Uutisaamussa keskustellaan, miksi tarve on noussut ???
- Anonyymi
Kun Matti Nykänen aikoinaan "pani korkin kiinni" niin sen pysyvyydestä sai lyödä vetoa Unibetillä. Se oli yksi elämäni helpoimmista tileistä :)
Toivottavasti tenu-Teukan päätöksen pitävyydestä saa myös lyödä vetoa. Se olisi helppoa rahaa kuin ruumiin ryöstössä.
Alkoholisti mikä alkoholisti! - Anonyymi
Niin minäkin olen laittanut, jo monet kerrat
- Anonyymi
Korkin päälle tallataan.
- Anonyymi
Teukalla ei ollutkaan Tiplomipassia.
- Anonyymi
Tenuttelijan vihko on Lassie-koiran lemmikkipassi.
- Anonyymi
Teuvon lattialla lienee "korkkimatto" :-D
- Anonyymi
Nähtävästi hyvin on suu napsanut, koska nyt vaatii jo ostoemäntäkin panemaan korkin kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019