"Ruotsalaisprofessori: "Sauli Niinistö on suosikkiepidemiologini" – näkee maansa koronastrategian kannattajat lahkona".
https://yle.fi/uutiset/3-11468545?origin=rss
Infektiotautien professori Björn Olsen tunnetaan Ruotsissa yhtenä maan koronastrategian suurimmista kriitikoista. Tänään tiistaina hän kuvaili strategian kannattajia "lahkona" Ruotsin radion Sommar i P1 -ohjelmassa.
Björn Olsen uskoo, että koronaviruksen uhreja voidaan välttää. Mutta siihen vaaditaan johtajia, jotka tietävät, mitä tehdä.
– Suomen presidentti Sauli Niinistö – hän on nykyään suosikkiepidemiologini, Olsen sanoi ja jatkoi:
– Hän selitti ihmisille, että 'minä olen presidentti, ja minun roolini on päättää ja pelastaa suomalaisten henkiä'.
Sauli Niinistö on suosikkiepidemiologini
7
<50
Vastaukset
En nyt tiedä, onko Niinistö juuri noin sanonut.
Joka tapauksessa hän on esiintynyt Suomen koronatoimien yhteydessä ja ilmaissut mielipiteitään tilanteesta. Ruotsin pääministeri sen sijaan on ollut kieli keskellä suuta Tegnellin taustalla. Kuningas tietenkään ei ota mitään kantaa, koska hänen ei kuulu ottaa mihinkään mitään kantaa.- Anonyymi
No eikö nyt vasuri-jeeves voisi moittia Trumpia taas tässäkin välissä??
Anonyymi kirjoitti:
No eikö nyt vasuri-jeeves voisi moittia Trumpia taas tässäkin välissä??
Kovasti anonyymeja tällä palstalla. Laittakaa nyt edes numerot, esim. Anonyymi I, Anonyymi II, niin tietäisi, onko täällä enemmän kuin yksi nimimerkki Anonyymi.
Trump sentään käyttää omaa nimeään. Eikä piilota naamaansa.
- Anonyymi
Saulikki Ninni into piukassa kun telmii lapsensa lapsen kanssa Kultarannassa.
On se hyvä, että Suomessa voi olla Presidentti vain 2 kautta.
Hyvin on Saulikilla Kekkosen tapaiset tavat hoitaa asioita. - Anonyymi
Sauli uudenvuoden puheessaan:
- Rajitusten Noudattaminen
-ROKOTTEEN ORTTAMINEN
-edeltänyt maailma!
-ei paluuta entiseen!
-MENNYT EI ENÄÄ PALAA
-uusi taitekohta
VAPAAMUURARI!- Anonyymi
Asiallinen oli Niinistön eilinen puhe.
- Anonyymi
Tyhmistä ruotsalaisista kärsii koko maailma ja maailmantalous. tegnelin idea, että ruotsalaiset saavat laumasuojan koronaa vastaan toukokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019