Miksi kävin siellä

Anonyymi

Mietiskelin tässä, et mikä enää kannattaa. Olen ollut 1.5 vuotta ns. toinen nainen. Mies elelee avoliitossa ja huitelee kanssani silloin tällöin, ei kuitenkaan usein. Nyt kuitenkin tullut esille että hän jotenkin käyttää tilanteita hyödyksi, kun on sosiaalinen. Ollut jo menossa kohti sairaseläkettä sekä alkoholismia, mutta nyt kuitenkin hän haki esim työelämään takaisin oikein pomon pallille ;) En usko että pääsee... minua hän käyttää likasankonaan, jolle voi purkaa kaikenmaailman uskomattomat puheet ja valheet. Eilen petyin sitten todella pahasti, olin maksanut matkan meille, niin hän uhkasi jättää ja kuitenkin tänään soitti perään ja aneli takaisin. En ymmärrä, koukeroita alkaa olla jo liiaksi asti. Missä menee hyvän maun raja?? osaako kukaan auttaa tilanteessa? Olen yksin asuva nainen ja seksi on kyllä silti paikallaan silloin tällöin. Mutta mun elämästä en haluaisi puhua yhtään mitään. sitä kun aletaan käyttää hyödyksi. Peruin matkan, sillä miksi tuhlata rahojaan moiseen. Lisäksi mies on aikamoinen stalkkeri ja se on huono piirre ihmisessä. Olen kuullut heistä kaikenlaista. Pitäisikö minun vaan lähteä suhteesta?

5

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten kehtaat valittaa, kun olet rikkomassa toisen suhdetta? MInä olen vapaa nainen, mutta ukkomiehiin en koskisi mistään hinnasta. Jos seksiä haluaa, niin sitä löytyy vapaitten miestenkin kanssa.

• Anonyymi

Tää on avoin suhde palsta. Menkää inisemään uskottomuus puolelle.
        Ap:lle. Et kuullosta tyytyväiseltä. Jätä hänet ja etsi joku jonka kanssa on hyvä olla!

• Anonyymi

En ymmärrä tällaisia naisia? Miksi pelaatte näin?

• Anonyymi

Kysyt et osaako kukaan auttaa tilanteessa, hyvän maun raja?
      Rajahan menee siinä että suhteessa ei ole kolmea henkilöä, parisuhteessa on vain kaksi ihmistä.
      Kunnioita itseäsi äläkä anna kierouden hallita elämääsi.

• Anonyymi

Kuulostaa että et ole toinen nainen vaan toinen vaimo, aika järkky asenne miehellä. Jätä se ääliö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe