Voiko silti päästä taivaaseen?
Vaikka aivosolut kaikki kuolisivat
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi mukava olla taivaassa ilman aivoja ei olisi tarpeita eikä tekoja.
Toisaalta ei olisi edes henkilöä , joka olet. - Anonyymi
Taivaaseen ei pääse lihaa ja verta olevia aivoja. Vain aivojen henkinen sisältö siirtyy kuoleman hetkellä pois ruumiista.
- Anonyymi
Mistä moista olet keksinyt? Jeesus nousi taivaaseen ruumiineen päivineen. Hautaan ei jäänyt jäljelle karvaakaan.
- Anonyymi
Menikö taivaaseen Phineas Gage ennen onnettomuutta vai onnettomuuden jälkeen.
- Anonyymi
Ihmiskunnan suurin valhe on, että ilman Jeesusta kuolevilla ihmisillä on hyvä olla kuoleman jälkeen. Raamattu opettaa toisin. Jos ihminen kuolee synneissään, ilman Jeesusta Pelastajanaan, on hänen sijoituspaikkansa Tuonela, helvetin esikartano.
Mutta ihminen joka on katuen ja syntisyytensä tunnustaen ottanut vastaan ristin Herran Jeesuksen omaksi Vapahtajakseen, saa kuolemansa hetkellä siirtyä Paratiisiin, joka on tulevan taivaan esikartano.
Tässä lyhyessä videossa löytyy koko asia:
https://youtu.be/RO91rM_GMg4- Anonyymi
Minä olin 666 katselija olenko siis teidät tuhoava antikristus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin 666 katselija olenko siis teidät tuhoava antikristus.
mitä nyt antoi luvun 690 laskee 1 1=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276