Suvaitsematon Sanna

Anonyymi

Sanna Marin ei osallistunut isänsä hautajaisiin. Tämä on outoa koska Marin esiintyy suvaitsevana ihmisenä hehkuen kilpaa auringon kanssa. Kaikilla on oma ihmisarvonsa, olipa sitten mokaillut elämässään tai ei. Loppukaneetti: Suomea johtaa melkoinen pässi ja kylmäkiskoinen ihminen. Toivottavasti Annika Saarikko tuo ihmisläheisyyttä kolkkoon naiskatraaseen.

14

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh,,,,eihän Sannalla ollu isää !!!!!! Kaksi äippää vaan !!!!!!!

• Anonyymi

Niin, taisit lintsata biologian tunnilta silloin kun ..... tai sitten olet vihreä ituhippi.

• Anonyymi

No siinä nähdään taas kerran hyvin ylimielinen ihminen .tunneköyhä,empatiakyvytön katkera kenties ?

• Anonyymi

kyllähän se kusi päähän nousee kun kaupan kassalta pääsee yllättäen valtion johtoon,ja on muutenkin outo tapaus kun on lahjoittamassa muiren EU mairen kanssa italian mafialle 200 miljardia,ja kun on muutenkin pää sekaisin kun suvussa on homoja ja muita sekopäitä

• Anonyymi

Näinhän se hyvinkin on, nyt me vasta lirissä ollaan,
        - noihan häärää mitään vastauksia antamatta

• Anonyymi

Oli kiire tuunata häitä, joten ei keriinny? Armollisuus ja anteeksanto ei taida olla leipälajeja. Tää on tää minä itte sukupolvi tällaasta.

• HH88

Ainut tuunaus oli lykätä niitä 16 vuotta seurustelun aloittamisesta, ettei tarvitse pyytää isää luovuttamaan morsianta, kuten Suomessa on tapana. Perheenkin perusti, ettei mene päiväysvanhaksi odotellessa.

• Anonyymi

Näkee naamasta, että teeskentelee aika paljon. Julkinen kuva on erilainen, kuin itse todellisuudessa on. Jo siviilivihkiminen pistää minulla hälyytyskellot soimaan.

• Anonyymi

Kyllä on naama elähtänyt parissa vuodessa. Kohta varmaan kutsuu hourula?

• Anonyymi

Eiköhän se ole niin henkilökohtainen asia että sitä on muiden aivan turha kommentoida. Oli sitten Marin tai kuka muu tahansa, taustoista emme tiedä kuin pienen murusen.

• Anonyymi

Miten niin Saarikko? Kurvinen korjaa potin mikäli asettuu ehdolle.

• Anonyymi

suomalaisten rahat on viety eurooppaan ja samalla kaikki hyvin vointi haistakaa vittu koko suomen hallitus

• Anonyymi

Loiri varmasti tykkäs kun neitokainen tuli paikalle. Lenitaa ei vanha erkkikään enää jaksa katsella.

• Anonyymi

Sannalla on yhtä eloisa naama kuin Loirilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe