Nettikaupat ja huijaaminen

Anonyymi

Miksikähän porukat on edelleen niin tyhmiä, että tilaavat noista florydaysta ja wishistä jne nettikaupoista tavaraa vaikka lukuisat esimerkit ja kokemukset kertoo, että ne on pelkkää huijausta. Vaatteet ei ole sitä mitä näteissä kuvissa on, on huonolaatuisia, väärää kokoa, palautus ei onnistu, rahoja ei koskaan makseta takaisin. On mitä sattuu. Kun yrittää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, ei vastausta kuulu.

Kun harkitsette tilausta näistä kiinan halpavaatekaupoisa niin lukekaa ihmeessä palauteosiot ja kokemuksia näistä. Huvittavaa on huomata että niissä on ylistäviä kommentteja, joita on joku firmasta itse laittanut, hoonolla soomella ja googlekääntäjällä tehtyjä. Kansainväliset arvostelut kun avaa niin on pelkkää lyttäystä, kun kaikilla on pelkästään huonoja kokemuksia ja pettymyksiä.

1

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hupsu. Itselläni on enimmäkseen vain hyviä kokemuksia Kiina-kaupoista. Olen tilannut Wishistä, Vovasta ja entisestä Fashionmiasta.

Tuotteet näyttävät kuviltaan. Koot ovat sitä mitä on tilattukin. Kiinalaiset koot vain ovat pienemmät, itse tilaan täsmällisesti senttien ja omien mittojeni mukaan. Monesti normipainoisena pitää tilata XL:ää tai vastaavaa.

Palauttaa tuotteita ei monesti tarvi, jos tuote ei tule tai on rikki, rahat saa takaisin.

Itse olen ollut tyytyväinen tuotteisiin, mitä olen tilannut. Sieltä saa paljon käytännöllistä tavaraa, mitä Suomessa ei myydä.

Nyt uskaltauduin ostamaan Ebaysta, kun luin opastuksen siihen. Pitää tarkistaa myyjän positiivinen prosentti, pitää olla yli 95 %.

No itselläni ei ole ihmeellisiä ongelmia ollut Kiinasta tilatessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3994
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      2996
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      388
      2155
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1851
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1727
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1367
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1230
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1171
    Aihe