Huonot kaverisuhteet

Tuli mieleen minkälaisia kaverisuhteita teil on ollu? Mitkä on ollu kamalimpia ja kauheimpia kavereita ketä teil on ollut?

Tässä on youtubessa neljän videon verran pätkät missä mä kerron mun huonoista kaverisuhteista. Kaverit tietysti anonyymisti ettei kenenkään henkilöllisyyttä paljasteta.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLd7-zpPo_3xyYeceztEHufzxNhh9RsIIb

7

1533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikamoista

• Anonyymi

Minkähänlainen sitä ite ois toisten kuvaamana?

• Anonyymi

Minulla ei ole koskaan ollut kamalia ja kauheita kavereita, koska valitsen heidät jotka kavereikseni huolin. En kai niin tyhmä ole että alkaisin kaveeraamaan kenen kanssa tahansa?
      Minulla on yksi todella hyvä ystävä jonka kanssa olemme tunteneet teinistä asti. Hänen kanssaan voimme puhua aivan kaikesta ja toisiimme voimme luottaa aina.
      Sitten on nämä kaverit joille ei sitten kaikkea puhuta ja ystävyyssuhde on pinnallisempi.
      En ymmärrä kun jotkut valittaa miten kaverit menee selän taakse ja on v-maisia yms. Mitä kavereita ne on? Minulle ei ainakaan mitään. Sen verran tiheän seulan läpi kaverini valitsen ettei sitä aivan hevillä tuollaiset läpäisisi. Eikä ole läpäissyt.

• Anonyymi

Mulla on yhen naapurini kanssa kaveri suhde, joka on kestänyt jo 2 vuotta. Nykyään hän on ilkeä minulle ja yritän olla kiltti ja hyvä ystävä. Se ei auta ja kiusaa minua ihan tahallaan. Tarvitsisin apua tämän kanssa, mutta siitä ei tule mitään. Olen yrittänyt kaikkea ja hän on ilkeä vanhasta yhdestä riidasta.

• Anonyymi

Ja olen ajatellut lopettaa ystävyyden, mutta hän on mun naapuri, veljeni kanssa samalla luokalla, samassa koulussa ja on vaikea päästä irti.

• Mmm.. 15 vuotta oltu kavereita kunnes totesin että hän ei oo pitäny mua kaverina.. "En ole ollut apuna hänen raskaassa elämässään"
      Hän pisti viestiä aina milloin sattui joskus oli taukoa 2 vuotta ennen kuin muisti olemassaoloni ja silloinkin tuli "mies tätä lapsi tätä vali..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      8055
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      97
      6289
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3631
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2227
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2126
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2123
    7. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      59