Kävin Sotkamolaisessa vaateliikkeessä kokeilemassa farkkuja. 120€ oli hinta, eikä tietenkään tinkuuvaraa. Katoinpa netistä, niin jokapaikassa myytiin hintaan 50€. Semmosta.
Sotkamon vaateliike
22
2060
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin käyn sovittamassa koon kohdilleen ja sitten tilaan netistä.
- Anonyymi
Kuin myös.Tilaan sieltä, missä on halvin.
Pieni-tuloinen ei voi aina valita sitä oman kylän kivijalka-myymälää. - Anonyymi
Sama homma!
- Anonyymi
No kohta itketään kun ei ole sitä paikkaa missä voi käydä sovittamassa sen koon kohdilleen. Ostat sitten sokkona nettirättikaupasta ja saat koon ehkä kolmannella yrittämällä kohdalleen.
T. nimim. On kokemusta.
- Anonyymi
Rättikaupassa on sikamainen kate.
- Anonyymi
Pitää ostaa netistä.
- Anonyymi
Mee köyhä hakee venäjältä ne farkkus
- Anonyymi
Nuo hinnat on vaan juuri sitä sotkamolaisten yrittäjien järjen juoksua.
Vilkaisu torin ympäristöön kertoo seurauksista, tyhjiä liikekeskuksia joka puolella.
Sitä on ruokakaupan yrittäjilläkin jos jonkinlaista mersua ja urheiluautoa firman seinustoilla ja lähistöllä parkissa, vaan ei ole varaa palkata työntekijöitä.
Menit mihin aikaan vain siihen kauppaan, niin varmasti siellä jöllittää pitkä jono sillä ainokaisella kassalla, joka on sillä hetkellä töissä.- Anonyymi
Siis K-kauppiaathan hinnoittelevat itse tuotteensa, toisin kuin esim. S-ryhmä, jossa ei ole kauppiaita. K-kauppahan on Suomen kallein kauppa. Voipihan sitä silloin mersulla ajella.
- Anonyymi
Kun se tunnustaa niin äly kalliilta kaikki kaupassa niin mikäänhän ei estä laittamasta vierus kiinteistöön kilpailevaa yritystä.Kokeilkaapa vaikka niitä ota kolme maksa yksi ,miten kauan kauppanne mahtaa olla pystyssä.
- Anonyymi
Olipas älykäs kirjoitus.
- Anonyymi
Kylläpä taas paistoi kirjoituksesta Kainuulainen kateus. Ruvetkaapa ruikuttajat itse yrittäjäksi tienatkaa mersut niin ei tarvitse kateudessa rypeä.
- Anonyymi
Pitäisi sitä yrittäjän hieman malttaa...
- Anonyymi
Sotkamolaisille välttää hyvin Tokmannin alelaari. Sieltä saa alle kympillä sotkamolaiseen tyyliin soveltuvia rytkyjä
- Anonyymi
Nuo kylän kivijalkakaupat ovat lähes kaikki ammoisina aikoina perustettujen kauppiaitten kauppojen jälkipolven saamana perintönä suvussa säilyneitä puoteja jotka ovat olleet vakaalla perustalla johtuen tietystä monopoliasemasta kylällä. Nykyisin toimivat lähinnä julkisivuna sijoitustoiminnalle ja varojen kierrätykselle omassa piirissä. Vuosikymmenet sitten olikin sanonta "koroilla eläjät".
- Anonyymi
Aion välttää tastä lähtien kaikkia Sotkamolais omistuksessa olevia liikkeitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion välttää tastä lähtien kaikkia Sotkamolais omistuksessa olevia liikkeitä!
Eikö sossu maksa enää?
- Anonyymi
Hyvä kirjanpidon taito sallii lukemattomia mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Minä ostin kivijalkaliikkeestä, kun pätäkkää on. Hyvät olivat!
- Anonyymi
Juuri näin! Köyhälle on kaikki kallista.
- Anonyymi
Sitä itkeä tihrustetaan ja vihreänä ollaan kivijalkakaupoille alaa katsomatta.Kun sieltä netistä saa kaikkea halvemmilla hinnoilla.Sitten hykerrellään kun kauppa loppuu ja tilat tyhjillään.Tämä muoti-ilmiö on havaittavissa joka pitäjässä.Käyttäkää hyvätihmiset paikallista palvelua ja yrityksiä.Nämä tuovat ja luovat elinmahdollisuuden ja pysyvyyden pitäjässä.Se että kilpaileva yritys netissä on hinnaltaan edullisempi ja ostaessa liikevoitto menee monesti maamme rajojen ulkopuolelle joka ei ole hyväksi taloudelle.Ostamalla netistä varmistat verotulojen ja työpaikkojen menetyksen pysyvästi. Minä ostan aina olinpa missä tahansa paikkakunnalla kivijalka kaupoista ja siten omaltaosaltani tuen kauppiasta ja kaupungin/kunnan palveluja.
- Anonyymi
Tokmannilta saa vielä suht edullisesti lökärit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995