Sotkeminen

Anonyymi

Korona on tuonut aina vaan enemmän näitä etelän veteliä pohjoiseen. Ja se näkyy. Kaikki paikat on roskaa ja paskaa täynnä. Laitetaan pohjoinen kiinni jos ei muuten näitä pääkapunkiseudun idiootteja saada kuriin.

8

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmi!. Ei kai ne kaikki varmaan ole sieltä "etelästä". Olen huomannut, että nuorisolla on nuo tavat ja käsitykset aika heikolla mallilla. (Ei kaikilla. ) Tapakasvatuksen paikka.
      Autiotuvan kamiiina ja nuotio ei myöskään ole kaiken roskan polttopaikka.
      Ottaahan se pannuun joskus kun näkee kaikenlaista ,, mutta koitetaan kestää...

• Anonyymi

Ei nyky nuoria ole kielletty roskaamasta, tämä on ihan kasvatuskysymys, ei paikkakunta kysymys

• Anonyymi

Kaikkein roskaisimmat ja paskaisimmat paikat Lapissa ovat porokämppien ympäristöt, joissa ainoastaan paikalliset elävät luonnollista luonnonlapsen elämää, viskoen viinapullot ja muoviroskat kämpän ympärille ja pensan loputtua kelkkansa nurkalle ruostumaan.

Turistien kansoittamat autiotuvat ovat puhtaudeltaan kuin leikkaussaleja niihn verrattuna.

• Anonyymi

Komppaan edellistä!

• Anonyymi

Just näin.

• Anonyymi

Tämä on kyllä aivan totta. Ylimalkaan lappalaiset ruikuttavat surkeasta osastaan, vaikka yhteiskunnan rahoilla elävät eli erilaisten tukien ja petovahinkorahojen varassa. Kymmenkunta poroisäntää saa lähemmäs 100000€ petovahinkorahoja puhtaana käteen vuosittain, tapattavat puuhun sidottuja viilleltyjä porojaan ahmoilla ja laskuttavat siitoshirvaan tai kilpaporon hinnan. Ahmat syövät suhteettoman paljon juuri noita korvausarvoltaan kalleimpia poroja vaikka luulisi, että vasa tai vaami olisi helpompi saalis (petovahinkotilastot).

• Anonyymi

Itse pohjoisen asukkina väitän, että me täällä enemmän roskaamme kuin turistit. Kalastajat ovat se sotkuisin porukka paikallisten poromiesten ohella. Metsästäjät seuraavassa portaassa ja vaeltajat tosiaan sitä kaikkein siistintä porukkaa. Kiitos kaikille "etelän vetelille" kun täällä käytte ja työllistätte Lappia.

• Anonyymi

Olen kyllä havainnut täysin saman. Paikalliset (ei kaikki) vähän välittävät ympäristöstä. Maastoon jäävät kaikki polttoainekanistereista lähtien. Kalastajat ovat myös roskaista sakkia. Retkeilijät ja vaeltajat ovat kaikista vastuuntutoisinta porukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43