IPhone 7 ?

Anonyymi

Heips!
Oon tyttö mut en haluu kerto ikää...
Mulla on Samsung Galaxy A6 joka menee viikonloppuna huoltoon akkuvikojen seurauksena.
En tiedä mitä voivat siellä asialle tehdä/toimiiko sen jälkeen.
Mutta. Mä haluisin/tarvisin uuden puhelimen.
Haluisin ehkä IPhonen (ennen ollu yks nokia näppäinpuhelin ja ikivanha Samsung Galaxy Trend.)
Mietin IPhone 7. Se on niinku miellyttävimmän näköinen.
Mun yhellä kamulla on se ja kuulemma ihan hyvä MUTTA ONKO SE OIKEESTI HYVÄ??
Toinen vaihtoehto ois Samsung Galaxy A20e ONKO SE HYVÄ?
Ois kiva jos kertoisitte mielipiteitä noista kahesta ja kanttiiko ostaa IPhone 7 ku sitä haluisin enemmän.
Thx jos vastaatte ja PLS VASTATKAA🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💖

17

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ite oon setä enkä minäkään haluu kertoa ikää. Mulla on Nokia 1100-mallinen vanhahko puhelin jolla voi hyvin soitella ja lähettää tekstareit mut ei muuta.
      Mitään en niist tajuu joten siis neuvokkee minnuu oikeen luurin ostoon. Kamera vaan olis lisätarpeena.

• Anonyymi

No riippuu kuinka uutuuden haluut. Samsung Galaxy A5 ja Samsung Galaxy A20e ovat ihan hyviä perus puhelimia. Ne ois kaks mun ehdotusta.

Ja aloittajalle että Samsung Galaxy A20e on siis ihan hyvä perus kampe. IPhoneista en oikein mitään tiedä niin muut saavat siinä sinua auttaa😅

• Anonyymi

Nokia 5.3 Julkaistu 2020, huhtikuu

• Anonyymi

En ostaisi uusinta uutuutta koska siinä on aina liian paljon bugeja ja muita ongelmia. Pari vuotta vanhassa on aina pahimmat lastentaudit korjattu ja parannettu joten sellaista syuosittelen.

• Anonyymi

No voitteko kertoa siitä IPhone 7 että onko hyvä tms.?
        Tai sitten se Samsung Galaxy A20e..??
        - aloittaja

• Anonyymi

Aina uutuus, Nokia hyvä 3 v päivityksillä. Ei oo ollut harmia bugeista yleensä korjaantuvat ajanmittaan jos on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voitteko kertoa siitä IPhone 7 että onko hyvä tms.?
        Tai sitten se Samsung Galaxy A20e..??
        - aloittaja

A20 yli vuoden vanha malli, unohda, samoin 7 jos et halua vaihtaa vuoden päästä uuteen, iPhone 8 suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A20 yli vuoden vanha malli, unohda, samoin 7 jos et halua vaihtaa vuoden päästä uuteen, iPhone 8 suosittelen.

Mitä eroa on iPhone 7:lla ja iPhone 8:illa

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eikö iPhone 7 ole jo vanhempi malli. Mutta sen saa käytettyä alle 200€ mikä on edullinen

• Anonyymi

Kuten seuraava kaavio osoittaa, Apple pidensi merkittävästi iPhone-mallien elinkaarta vuosien varrella. Alkuperäinen iPhone ja iPhone 3G saivat kaksi suurta iOS-päivitystä, mutta myöhemmät mallit ovat saaneet ohjelmistopäivityksiä viidestä kuuteen vuotta. IPhone 6s lanseerattiin iOS 9: n kanssa vuonna 2015, ja se on edelleen yhteensopiva, kun iOS 14 julkaistaan ​​virallisesti syksyllä 2020.

https://www.statista.com/chart/5824/ios-iphone-compatibility/

• Anonyymi
      • Anonyymi

Päivitystuki ratkaisee, haluatko vuoden päästä taas vaihtaa, 6s/7/8 ovat aika ok, varsinkin kompaktia hakevalle. 📱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivitystuki ratkaisee, haluatko vuoden päästä taas vaihtaa, 6s/7/8 ovat aika ok, varsinkin kompaktia hakevalle. 📱

Ei todellakaan ole:D

• Anonyymi

A20 suunnilleen yhtä nopea kuin nokia 5, julkaistu 2017. Nokia 6.2 paljon parempi kuin a20, parempi jopa kuin a40. Nokia 5.3 on taas vielä parempi. Kannattaa katsoa geekbench sivustolta puhelimen suorituskyky! Kamerat ym sivuseikka verrattuna siihen, ostatko uuden puhelimen, joka uutenakin hidastelee....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe