Se on ihan kauheaa, miten sä sytytät mut kuin lyhdyn, kun olet lähelläni. Mä loistan niinä hetkinä kilometrien päähän tai siltä se ainakin tuntuu. Enkä mä osaa piilottaa sitä valoa. Yritän keksiä jotain, koska tämä on nyt vähän ongelma.
Sytytät mut
29
876
Vastaukset
- Anonyymi
J-naiselta?
- Anonyymi
Tulitikkutyttökö?
- Anonyymi
Toi on normisettiä. Yks mies saa mut noin eloon❤
- Anonyymi
Eloon, iloon, elämään🔥
- Anonyymi
Näin siinä tapahtuu kummallekin ja luulenpa, että jotkut muutkin ovat sen huomanneet.
- Anonyymi
Ehkä se on mahdollisuus aloittamalla rakastaen ja kunnioittaen ensin itseään. Tämän jälkeen voi suunnata rakkautta myös ympärilleen ilman, että hakee jatkuvasti hyväksyntää teoilleen ja antaa muiden vaikuttaa liikaa omiin juttuihinsa. Rakkautta ja välittämistä on hyvä olla näin kylmässä maailmassa. Sehän on vain kaunis asia, kun muut huomaavat säteilysi, hyvyytesi ja sen ihanuuden mitä voit toisille ja ympärillesi ammentaa. Puhdasta ja pyyteetöntä välittämistä ja tunnetta, ilman että pinnalla, liian suuressa sinun elämäsi roolissa muiden reaktiot, sanat, ehkä puheetkin kerrotut vaikuttavat elämääsi ja näyttävät sen suuntaa liikaa. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on mahdollisuus aloittamalla rakastaen ja kunnioittaen ensin itseään. Tämän jälkeen voi suunnata rakkautta myös ympärilleen ilman, että hakee jatkuvasti hyväksyntää teoilleen ja antaa muiden vaikuttaa liikaa omiin juttuihinsa. Rakkautta ja välittämistä on hyvä olla näin kylmässä maailmassa. Sehän on vain kaunis asia, kun muut huomaavat säteilysi, hyvyytesi ja sen ihanuuden mitä voit toisille ja ympärillesi ammentaa. Puhdasta ja pyyteetöntä välittämistä ja tunnetta, ilman että pinnalla, liian suuressa sinun elämäsi roolissa muiden reaktiot, sanat, ehkä puheetkin kerrotut vaikuttavat elämääsi ja näyttävät sen suuntaa liikaa. ❤️
Ja ihan vaikka just siellä duunissa, harrastuksissa tai vaikka vapaalla. Yksi elämä, joka kantsii elää mahdollisimman hyvin💗❤️
- Anonyymi
Mustakin näyttää, että jotkut on huomannut jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustakin näyttää, että jotkut on huomannut jotain.
Jos sen muutkin huomaa, se tarkoittaa että se on totta ❣️
- Anonyymi
Joku osaa sut sytyttää ja saa sut loistamaan, niin loista hyvä ihminen. Miksi ihmeessä yrität piilottaa valosi? Harva saa toisen loistamaan, ota se vastaan.
- Anonyymi
Just näin 💗
- Anonyymi
Ja mitä sitten jos muut huomaavat. Ovat korkeintaan kateellisia. Ei niitä muiden ihmisten mielipiteitä kannata miettiä, tuskin hekään tekevät ratkaisuja elämässään sen perusteella mitä sinä olisit asiasta mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitten jos muut huomaavat. Ovat korkeintaan kateellisia. Ei niitä muiden ihmisten mielipiteitä kannata miettiä, tuskin hekään tekevät ratkaisuja elämässään sen perusteella mitä sinä olisit asiasta mieltä.
Jos olisi sinkku, niin eihän siinä sitten olisikaan mitään ongelmaa. (en ole ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi sinkku, niin eihän siinä sitten olisikaan mitään ongelmaa. (en ole ap)
Tästä edelleen sinne ensimmäiseen ajatuksen alkumetreille edeten; rakasta ensin itseäsi, niin voit kohdata jossain kohden kaltaisesi. Myös kun välittää itsestään, niin ei siihen välttämättä tarvitse edes toista rinnalleen, kun on muutenkin hyvä olla juuri niin kuin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä edelleen sinne ensimmäiseen ajatuksen alkumetreille edeten; rakasta ensin itseäsi, niin voit kohdata jossain kohden kaltaisesi. Myös kun välittää itsestään, niin ei siihen välttämättä tarvitse edes toista rinnalleen, kun on muutenkin hyvä olla juuri niin kuin on.
Olen kohdannut. Mutta pitää muitakin ajatella, kuin vain itseään. Esim. nykyisiä kumppaneita. Ei ole oikein satuttaa heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kohdannut. Mutta pitää muitakin ajatella, kuin vain itseään. Esim. nykyisiä kumppaneita. Ei ole oikein satuttaa heitä.
En ole ikinä ymmärtänyt tuota ajatustapaa, olla loukkaamatta kumppania.. Tahtoisitko että sinun kumppanisi olisi kanssasi ns säälistä, vain koska ei halua loukata sinua, vaikka sydän on ihan muualla? Tuskin.
Yleensä mielestäni kannattaa ajatella aina ensisijaisesti itseään, sillä ei kukaan muu tee sitä puolestasi.
- Anonyymi
Eikö tuo ole positiivinen ongelma?
- Anonyymi
Mä sytytän sut
Sä sytytät mut
Se on jotain - Anonyymi
Miksi se on ongelma 😊❤ etkö haluaisi?
- Anonyymi
Mä haluaisin pitää tän jutun omanani tai oikeastaan vaan meidän kahden välisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin pitää tän jutun omanani tai oikeastaan vaan meidän kahden välisenä.
Sun täytyy elää, vaikka mun takia, jos ei muuten.
Ja mun täytyy pysytellä hengissä sun takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenellekään ole mitään todistusaineistoa vaikka et saa loistoasi himmentymään, ole huoletta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenellekään ole mitään todistusaineistoa vaikka et saa loistoasi himmentymään, ole huoletta.
Ehkä näin. Vaihtoehdot ovat vähissä, koska en osaa yhtään näytellä tai valehdella. Toivotaan, ettei kukaan kysy asiasta suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näin. Vaihtoehdot ovat vähissä, koska en osaa yhtään näytellä tai valehdella. Toivotaan, ettei kukaan kysy asiasta suoraan.
No voi voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tehtaantyttö, jos se mitään lohduttaa niin oon minäki aivan korviani myöten ihastunu suhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tehtaantyttö, jos se mitään lohduttaa niin oon minäki aivan korviani myöten ihastunu suhun.
Miksi tehtaan tyttö? Onko se jokin vihje?
- Anonyymi
Taidan palaa silloinkin, kun et ole lähellä. Ainakin huomaan hymyileväni niin paljon, että poskiini sattuu.
Tänään oli helpompi päivä. Minulla on jotenkin kumman varma olo. Tapahtuu, mitä tapahtuu, sen on tarkoituskin tapahtua.- Anonyymi
Samoin ❤️
- Anonyymi
Olenhan valonkantaja.
https://youtu.be/icCIkh-FL8A
Olen kohta 50 vuotta enkä ole koskaan aloittanut riitaa kenenkään kanssa ja jos riitaa on tullut niin olen poistunut paikalta sekä antanut anteeksi riidankylväjälle.
Sydämmeni on puhdas.
Mutta olen myöskin neitsyt, eikä tässä iässä oikein uusia juttuja aloitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256