Kumpi on tämän kauden paras pelaaja: Thierry Henry vai Frank Lampard. Itse pidän Lampardia joukkueelleen tärkeämpänä ja tasaisempana pelaajana kuin Henryä, joka tosin hänkin on loistava. Mutta jos valita pitää, niin LAMPARD.
Gallup: Henry vai Lampard?
13
791
Vastaukset
- Parempi
Musta Lee Bowyer on vuoden paras pelaaja!
- SNHAOHEAOH
molemmat on kyllä huippuluokan pelaajia, mutta niiikun tossa jo mainittiinkin, Lampard on tasaisen varma pelaaja, Henry on joskus, vaikka melko harvoin, hieman ailahtelevainen...
- aika usein
Juu mun mielestä myös Thierry Henry ailahtelee aika usein. Tälläkin kaudella se on ailahdellut 25 kertaa ja joka kerta ollaan päästy tuulettamaan oikein kunnolla ;-)
- Alik. Kine
Henry on tärkeämpi pelaaja, sillä kuka ne Arsenalin maalit muuten tekis.
- cfc
Kaikki Chelsean tällä kaudella tekemät maalit nähneenä voin vakuuttaa ettei kukaan muu ole joukkueelleen tärkeämpi pelaaja kuin FL. Frankie-boy on tappavan hyvä laukoja erityisesti 16:n takaa ja syöttänyt varmaan yli puolet joukkueensa maaaleista. Chelsealta löytyy kyllä muitakin maalintekijöitä, mutta kun pidät Henryn niin polttaa hihansa eikä ole joukkueelleen hyödyksi.
- Dr Futis
Äänestän Lampardia, niissä matseissa joita mä olen nähnyt se on ollut TODELLA hyvä.
Saapa nähdä pystyykä mies kesällä 2006 MM-kisoissa tekohin. - Schweinsteiger
englantilaisista..koska olen saksalaisen jalka-
pallon ystävä.lampard kuitenkin sai kunnioituk-
seni koska osasi antaa arvoa bayernin joukkueel-
le ja muutenkin englantilaisissa on se hyvää,
että ne on todella jalat maassa-tyyppistä
porukkaa ja antaa kredittiä vastustajalleen.
harmittaa vaan kun englanti on tullut isommaksi
jalkapallomaaksi kuin saksa ainakin seuratasolla.
harmittaa tuokin seikka kun bundesliigassa on
liikaa e-amerikkalaisia pelaajia.- Thommy
Mitä, Thommy, sanon, että Englanti on futiksessa nyt edellä Saksaa.
Englanti nousee vielä, ja sakut saavat kokea sen aivan kuten 1966!
- Katsoja
on paras
- doggyy
Lampard ehdottomasti
- man-legally
PELAAJANA HIRVEÄSTI.ANRY KOSKA ARSENAL ON ENGLANNIN LIIGAN YKS PARHAIMMISTA < PARAS ON TIETYSTI NEWCASTLE UNITED.TOISEKSI PARAS MANU JA KOLMANNEKSI ARSENAL.
- Monska
on ehdottomasti parempi. Eihän noista kahesta saa ees lain mukaan puhua samassa lauseessa. Se duuni minkä Frankie tekee joukkueelle on aivan uskomatonta.
- jokke
gerrard ja luis garcia on parempia kuin lampard
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010