Toyotistin rajallinen maailmankuva

Anonyymi

"Toyotalla kun huruttelee huolettomana ei tarvitse edes vilkaista muita autoja,"

Tässä kiteytyy tojotistin umpimielisyys.
Itse olen ajanut huolettomasti 80-luvulta saakka monella automerkillä. Koskaan ei ole edes käynyt mielessä että vain silloin ajamallani automerkillä voisi ajaa huolettomasti.

Miksi tojotistilla on päällä jatkuvasti siilipuolustus kaikkia muita autoja kohtaan. Ei vaikuta kovin terveeltä elämänasenteelta.
Näistä yhden totuuden julistajista on aika monta huonoa merkintää pienellä ja suurella tasolla.

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta. Valistunut ihminen miettii, käyttötarkoitusta ja budjettia...Ja kun kerran raha-asiat on esillä niin laskee samalla että kuinka kalliiksi hybridivouhkaaminen tulee ja säästääkö oikeasti rahaa sen paremmin kuin ympäristöä jos ostaa hybridin. Huoltokatkos punaisessa pitää muistaa myös ruostesuojaus....

• Anonyymi

Kateus on yksi kuoleman synneistä.

• Anonyymi

Mut oikeesti. Kaikki tätä palstaa pidempään seuraanneet tietävät että mistään muusta automerkistä ei ole kirjoitettu jatkuvasti näitä teinityttömäisiä "Neuman on ihana" postauksia. Tojon kohdalla tuollaiset postaukset ovat arkipäivää.
      Kukin tyylillään eikä siinä ole mitän väärin jos fanittaa teinityttönä Neumania tai seniilinä tojotaa.

• Anonyymi

Minä fanitan skoodaa ja isä stalinia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä fanitan skoodaa ja isä stalinia.

Joojoo. Skodalla ja Stalinilla ei ole mitään yhteyttä toisiinsa. Skoda valmisti ranskalaisille lisenssillä arvokasta Hispano Suizaa, jo silloin, kun Stalin juoksenteli vielä polvihousuissaan ja veisteli pajupillejä.

• Anonyymi

Voisisko aloittja kertoa miksi hän messunsa kirjoitti.

Kovasti vaikuttaa että hän vain halusi kiukutella.

• Anonyymi

Tarkoittaa, että Toyotasetä on tyhmä ja yrittää selitellä huonon valintansa hyväksi.

• Anonyymi

Katsastustilastojen viattomin auto, TOYOTA!

• Anonyymi

Myös huolletuin, korjatuin ja takasinkutsutuin.
        Tietysti katsastushuollosta suoraan katsastukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös huolletuin, korjatuin ja takasinkutsutuin.
        Tietysti katsastushuollosta suoraan katsastukseen.

"Myös huolletuin, korjatuin ja takasinkutsutuin.
        Tietysti katsastushuollosta suoraan katsastukseen"

Oliko vaan katkeraa röllin mölinää, vai eikö löytynyt mitään linkkiä?

• Anonyymi kirjoitti:

"Myös huolletuin, korjatuin ja takasinkutsutuin.
        Tietysti katsastushuollosta suoraan katsastukseen"

Oliko vaan katkeraa röllin mölinää, vai eikö löytynyt mitään linkkiä?

En tarvitse mitään linkkejä, äänet päässäni riittävät solvaamaan Tohjoa.

• Anonyymi

Kannattaa huristellessa vilkaista niitä muita autoja. Voi tulla kolari mikäli eivät ehdi aina väistää.

• Anonyymi

Rajallinen maailmankuvako? Tarkoittaako tämä sitä, että kortin saatuaan autoilija on "eksynyt tuurilla" luotettavimpaan ja vähävikaisimpaan arvonsa parhaiten säilyttävään automerkkiin, Toyotaan?

Autoista ymmärtävän ei tarvitse pitkään etsiä syitä valinnalleen, sen sijaan löytyy useita syitä minkä merkkisiä tulisi välttää.
      Osalla varmasti kokemusta muistakin merkeistä, mutta useimmalle autoilijalle Toyota tarjoaa parasta vastinetta rahalle.

• Anonyymi

"Voisisko aloittja kertoa miksi hän messunsa kirjoitti."

Haluaisin ymmärtää mikä tekee tojotistista erilaisen kun muut. Kyllähän muillakin merkeillä on vannoutuneita kuskeja jotka aina ostavat samanmerkkisen. He eivät kuitenkaan avaa päivittäin hengenkohotusviestiketjuja. Niitä ei näy mersupalstalla, volvopalstalla eikä volsupalstalla. Mikä tekee tojotistista erilaisen kun kaikki muut? Miksi tojotisti kaipaa niin paljon hengenkohotusta autoonsa liittyen ja mikä ajaa kirjoittamaan tuollaisia?
        Varsin usein ne vielä sisältävät suoraa valehtelua. Väitetään toyotan keksineen milloin mitäkin täysin valheellisesti. Mikä saa juuri tojotidstit harrastamaan tuollaista miytää kukaan muu ei tee. Sen takia avasin tämän. Jos joku tojotisti vähän avaisi käyttäytymisensä taustoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Voisisko aloittja kertoa miksi hän messunsa kirjoitti."

Haluaisin ymmärtää mikä tekee tojotistista erilaisen kun muut. Kyllähän muillakin merkeillä on vannoutuneita kuskeja jotka aina ostavat samanmerkkisen. He eivät kuitenkaan avaa päivittäin hengenkohotusviestiketjuja. Niitä ei näy mersupalstalla, volvopalstalla eikä volsupalstalla. Mikä tekee tojotistista erilaisen kun kaikki muut? Miksi tojotisti kaipaa niin paljon hengenkohotusta autoonsa liittyen ja mikä ajaa kirjoittamaan tuollaisia?
        Varsin usein ne vielä sisältävät suoraa valehtelua. Väitetään toyotan keksineen milloin mitäkin täysin valheellisesti. Mikä saa juuri tojotidstit harrastamaan tuollaista miytää kukaan muu ei tee. Sen takia avasin tämän. Jos joku tojotisti vähän avaisi käyttäytymisensä taustoja.

Älä ole kateellinen Toyotalle, sehän on vain auto. Metallia, lasia, muovia, kangasta ja kumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole kateellinen Toyotalle, sehän on vain auto. Metallia, lasia, muovia, kangasta ja kumia.

Juuei.
        Tojosta kateellisuus on helppo välttää. Varsinkin kun miettii millaiseksi leimautuisi tämän palstan tojotistien kirjoitusten vuoksi.

• Anonyymi

Hihii, jos autoista ymmärtäisi ja arvostaisi itseään ja auton ominaisuuksia, niin ei edes kusisi Toyotan suuntaan.

• Anonyymi

Siksi me täällä päivittäin vouhkaamme,kehumme yms että teitä saksalaisten autojen palvojia ottais päähän.
      Se kun ottaa niin luonnolle kun kehumme japanilaisia autoja ja varsinkin se tojo on punainen vaate.
      Näin 28 vuotta kortin omistaneena ja useita automerkkejä omistaneena tiedetään kyllä mistä puhutaan.
      On niitä saksalaisia ollut 4 kpl tässä matkan varrella ja jos ne olis niin erinomaisia autoja mitä täällä kehutaan niin kumma homma että aina sitä kaipaa sinne japsin rattiin takaisin.

• Anonyymi

Japsin kun laittaa niin ei tarvitse korjaamopalveluihin haaskata aikaansa tai rahaa. Se on kyllä plussaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Japsin kun laittaa niin ei tarvitse korjaamopalveluihin haaskata aikaansa tai rahaa. Se on kyllä plussaa.

Jos olisin ajanut Japsilla nämä 25 vuotta niin olisin joutunut ravaamaan huolloissa kaksi kertaa useammin kuin saksalaisella. Yhden kerran koko tänä aikana olen vienyt autoni korjaamolle muuten kuin huoltoon.
        Olen siis käynyt huollossa/korjaamolla noin puolet siitä määrästä kuin tojo olisi siellä käyttänyt.

• Anonyymi

"Siksi me täällä päivittäin vouhkaamme,kehumme yms että teitä saksalaisten autojen palvojia ottais päähän.
        Se kun ottaa niin luonnolle kun kehumme japanilaisia autoja ja varsinkin se tojo on punainen vaate."

Tätä minä juuri tarkoitin. Muut ajelevat omilla autoillaan ilman vouhkaamista, mutta tojotistien heikko itsetunto aiheuttaa tuon vouhkaamisen tarpeen. Eivät muut edes ajattele tuollaisia asioita mutta tojotistille na näyttävät olevan elämänasenne. Tämä postaus kyllä antoi vastauksen pohdiskeluuni. Tojotisti on hihhuli jolle alemmuudentunne toimii motiivina jatkuvaan hihhulointiin tojosta. Hänellä on tarve provosoida jotta saisi toisen henkilön "ottamaan päähän".
        Sulle tiedoksi. Tuollainen kirjoittelu ei saa "ottamaan päähän" vaan se pelkästään alleviivaa millaisiksi luusereiksi kirjoittaja tuntee itsensä. Mersu- ja Volvomiehillä olisi aihetta tuollaisiin kirjoituksiin, mutta heidän ei tarvitse koskaan kirjoitella tuollaisia. Auto kertoo sen tarinansa itse, siihen ei tarvita kuskin vuodatuksia nettipalstalla.
        Minulla on entistä suurempi halu olla leimautumatta tuohon katkeroituneeseen porukkaan. No toisaalta koeajamani Toyotat eivät ole aiheuttaneet mitään ostohaluja joten enpä menetä juurikaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi häpeää, japanilaiset ruostuu ja vikoja ihan siinä missä muissakin, mutta kalliita huoltaa.
        Mieluummin ajelen autolla joka on mukava, hiljainen, hyvä ajaa, ja selkä pysyy kunnossa.
        Toyota on menettänyt tuo ainoan valttina viattomuuden jo kauan sitten. Tästä on faktaa usean tutkimuksen ja tilastoitujen vikojen muodossa ulkomailla julkaistuista tilastoina.
        Pari viimeistä kertoo Toyotan sijoittuneen 34 merkin vertailussa pudonneen sijalle 19 ja vuoden myöhemmin sijalle 20.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi häpeää, japanilaiset ruostuu ja vikoja ihan siinä missä muissakin, mutta kalliita huoltaa.
        Mieluummin ajelen autolla joka on mukava, hiljainen, hyvä ajaa, ja selkä pysyy kunnossa.
        Toyota on menettänyt tuo ainoan valttina viattomuuden jo kauan sitten. Tästä on faktaa usean tutkimuksen ja tilastoitujen vikojen muodossa ulkomailla julkaistuista tilastoina.
        Pari viimeistä kertoo Toyotan sijoittuneen 34 merkin vertailussa pudonneen sijalle 19 ja vuoden myöhemmin sijalle 20.

Minäkin olen kateellinen tuolle Toyotalle. Miten ne aina onnistuu parhaiten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen kateellinen tuolle Toyotalle. Miten ne aina onnistuu parhaiten?

Onnistuneet tojotat ovat PSA:n, Bemarin ja Subarun suunnittelemia ja tekemiä. Tojo itse pystyy vain laiskojen peruspullien tekemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistuneet tojotat ovat PSA:n, Bemarin ja Subarun suunnittelemia ja tekemiä. Tojo itse pystyy vain laiskojen peruspullien tekemiseen.

Niin se köyhästä tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

"Siksi me täällä päivittäin vouhkaamme,kehumme yms että teitä saksalaisten autojen palvojia ottais päähän.
        Se kun ottaa niin luonnolle kun kehumme japanilaisia autoja ja varsinkin se tojo on punainen vaate."

Tätä minä juuri tarkoitin. Muut ajelevat omilla autoillaan ilman vouhkaamista, mutta tojotistien heikko itsetunto aiheuttaa tuon vouhkaamisen tarpeen. Eivät muut edes ajattele tuollaisia asioita mutta tojotistille na näyttävät olevan elämänasenne. Tämä postaus kyllä antoi vastauksen pohdiskeluuni. Tojotisti on hihhuli jolle alemmuudentunne toimii motiivina jatkuvaan hihhulointiin tojosta. Hänellä on tarve provosoida jotta saisi toisen henkilön "ottamaan päähän".
        Sulle tiedoksi. Tuollainen kirjoittelu ei saa "ottamaan päähän" vaan se pelkästään alleviivaa millaisiksi luusereiksi kirjoittaja tuntee itsensä. Mersu- ja Volvomiehillä olisi aihetta tuollaisiin kirjoituksiin, mutta heidän ei tarvitse koskaan kirjoitella tuollaisia. Auto kertoo sen tarinansa itse, siihen ei tarvita kuskin vuodatuksia nettipalstalla.
        Minulla on entistä suurempi halu olla leimautumatta tuohon katkeroituneeseen porukkaan. No toisaalta koeajamani Toyotat eivät ole aiheuttaneet mitään ostohaluja joten enpä menetä juurikaan mitään.

Hihii, vastasin tässä tapojeni mukaan taas kerran itselleni. Eikö olekin vähän noloa kuusikymppiselle tollolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia yleisimpiä valtamerkkejä omistaneena , en pelkästään koeajaneena, voin kokemuksesta kertoa että Toyotat ovat olleet aivan ylivoimaisti kaikkein luotettavimpia.
        Yhteenkään ei ole tarvinnut tehdä mitään remonttia särkymisen vuoksi. Jarrupaloja vain vaihdettu ja yksi laturin jännitteen säädin. Vanhanakin katsastusksessa on aina hyväksytty eka kerralla. Muilla omistamillani merkeillä yleensä on saatu ensimmäisellä kerralla vain vikalista. On mennyt juurikin niin kuin tilastot osoittaa. Koskaan en mitään merkkiä ole minnekkään katsastushuoltoon vienyt. Miksi olisin? Hullu saa olla mutta ei tyhmä. Ei sillä kahdenkympin näyttörahalla saa pärnäseltä edes valohoitoa, merkkikorjaamosta puhumattakaan. Viidenkymmenen vuoden kokemuksella on siperia ja ja mediaan uskominen opettanut kirtämään ongelmamerkit kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia yleisimpiä valtamerkkejä omistaneena , en pelkästään koeajaneena, voin kokemuksesta kertoa että Toyotat ovat olleet aivan ylivoimaisti kaikkein luotettavimpia.
        Yhteenkään ei ole tarvinnut tehdä mitään remonttia särkymisen vuoksi. Jarrupaloja vain vaihdettu ja yksi laturin jännitteen säädin. Vanhanakin katsastusksessa on aina hyväksytty eka kerralla. Muilla omistamillani merkeillä yleensä on saatu ensimmäisellä kerralla vain vikalista. On mennyt juurikin niin kuin tilastot osoittaa. Koskaan en mitään merkkiä ole minnekkään katsastushuoltoon vienyt. Miksi olisin? Hullu saa olla mutta ei tyhmä. Ei sillä kahdenkympin näyttörahalla saa pärnäseltä edes valohoitoa, merkkikorjaamosta puhumattakaan. Viidenkymmenen vuoden kokemuksella on siperia ja ja mediaan uskominen opettanut kirtämään ongelmamerkit kaukaa.

"Kaikkia yleisimpiä valtamerkkejä omistaneena , en pelkästään koeajaneena, voin kokemuksesta kertoa että Toyotat ovat olleet aivan ylivoimaisti kaikkein luotettavimpia.
        Yhteenkään ei ole tarvinnut tehdä mitään remonttia särkymisen vuoksi. Jarrupaloja vain vaihdettu ja yksi laturin jännitteen säädin. Vanhanakin katsastusksessa on aina hyväksytty eka kerralla. Muilla omistamillani merkeillä yleensä on saatu ensimmäisellä kerralla vain vikalista. On mennyt juurikin niin kuin tilastot osoittaa. Koskaan en mitään merkkiä ole minnekkään katsastushuoltoon vienyt. Miksi olisin? Hullu saa olla mutta ei tyhmä. Ei sillä kahdenkympin näyttörahalla saa pärnäseltä edes valohoitoa, merkkikorjaamosta puhumattakaan. Viidenkymmenen vuoden kokemuksella on siperia ja ja mediaan uskominen opettanut kirtämään ongelmamerkit kaukaa."

Varsin totuudenmukainen kertomus Tojotasta. Minäkin tuskailin aikani erilaiseten saksalaisten autojen kanssa yli 20 vuoden ajan, kunnes sukulaismiehen kehotuksesta siirryin käyttämään japanilaisia autoja. Siihen loppuivat kaikki automurheet heti kerralla. Remonttia ei tarvinnut koskaan tehdä, vaan kerran vuodessa katsastaminen oli suurin autoihin kohdistuva huoltotoimenpide.

Minun kokemusteni mukaan kaikkein vähiten pitää huoltaa japanilaisia autoja. Seuraavaksi helpoimmalla pääsee amerikkalaisten autojen kanssa (oli yksi sellainenkin), mutta saksalaisautot vaativat kaikkein eniten korjaamista. Koska ikää minulla on jo paljon, niin autojen ropaaminen ei enää kiinnosta, vaan tykkään nyt ajella viinakauppaan perusluotettavalla varmatoimisella hybridi-Tojotalla. Korkea ikä tuo viisautta myös autonvalintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikkia yleisimpiä valtamerkkejä omistaneena , en pelkästään koeajaneena, voin kokemuksesta kertoa että Toyotat ovat olleet aivan ylivoimaisti kaikkein luotettavimpia.
        Yhteenkään ei ole tarvinnut tehdä mitään remonttia särkymisen vuoksi. Jarrupaloja vain vaihdettu ja yksi laturin jännitteen säädin. Vanhanakin katsastusksessa on aina hyväksytty eka kerralla. Muilla omistamillani merkeillä yleensä on saatu ensimmäisellä kerralla vain vikalista. On mennyt juurikin niin kuin tilastot osoittaa. Koskaan en mitään merkkiä ole minnekkään katsastushuoltoon vienyt. Miksi olisin? Hullu saa olla mutta ei tyhmä. Ei sillä kahdenkympin näyttörahalla saa pärnäseltä edes valohoitoa, merkkikorjaamosta puhumattakaan. Viidenkymmenen vuoden kokemuksella on siperia ja ja mediaan uskominen opettanut kirtämään ongelmamerkit kaukaa."

Varsin totuudenmukainen kertomus Tojotasta. Minäkin tuskailin aikani erilaiseten saksalaisten autojen kanssa yli 20 vuoden ajan, kunnes sukulaismiehen kehotuksesta siirryin käyttämään japanilaisia autoja. Siihen loppuivat kaikki automurheet heti kerralla. Remonttia ei tarvinnut koskaan tehdä, vaan kerran vuodessa katsastaminen oli suurin autoihin kohdistuva huoltotoimenpide.

Minun kokemusteni mukaan kaikkein vähiten pitää huoltaa japanilaisia autoja. Seuraavaksi helpoimmalla pääsee amerikkalaisten autojen kanssa (oli yksi sellainenkin), mutta saksalaisautot vaativat kaikkein eniten korjaamista. Koska ikää minulla on jo paljon, niin autojen ropaaminen ei enää kiinnosta, vaan tykkään nyt ajella viinakauppaan perusluotettavalla varmatoimisella hybridi-Tojotalla. Korkea ikä tuo viisautta myös autonvalintaan.

"Minun kokemusteni mukaan kaikkein vähiten pitää huoltaa japanilaisia autoja."
        Hyvin outo kommentti koska tojon huoltoväli on 15.000km / 1 vuosi kun sakemanneilla huoltoväli on 30.000km / 2 vuotta.
        Elon laskuopin mukaan tuo tarkoittaa sitä että tojolle tulee kaksi kettaa enemmän huoltoja kuin sakemanneille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minun kokemusteni mukaan kaikkein vähiten pitää huoltaa japanilaisia autoja."
        Hyvin outo kommentti koska tojon huoltoväli on 15.000km / 1 vuosi kun sakemanneilla huoltoväli on 30.000km / 2 vuotta.
        Elon laskuopin mukaan tuo tarkoittaa sitä että tojolle tulee kaksi kettaa enemmän huoltoja kuin sakemanneille.

Elon laskuopin mukaan sakemanneja joudutaan korjaamaan johtuen ylipitkistä huoltoväleistä, öljyn lisäys huoltovälillä on arkipäivää niksmannien kanssa kärsimyselämää viettäville.
        Eiköhän tämä asia ole tullut jo tutuksi täällä, mediassa, ja muilla keskustelualustoilla.
        Voimia rassaamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elon laskuopin mukaan sakemanneja joudutaan korjaamaan johtuen ylipitkistä huoltoväleistä, öljyn lisäys huoltovälillä on arkipäivää niksmannien kanssa kärsimyselämää viettäville.
        Eiköhän tämä asia ole tullut jo tutuksi täällä, mediassa, ja muilla keskustelualustoilla.
        Voimia rassaamiseen.

Omaa kokemusta sakmanneista yli 25 vuotta. Ei tarvitse lukea netistä kuluista.
        Koko aikana korjauksiin on mennyt 230 euroa.
        Tojon kallis huolto-ohjelma olisi maksanut paljon paljon enemmän tänä aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaa kokemusta sakmanneista yli 25 vuotta. Ei tarvitse lukea netistä kuluista.
        Koko aikana korjauksiin on mennyt 230 euroa.
        Tojon kallis huolto-ohjelma olisi maksanut paljon paljon enemmän tänä aikana.

Kuinka monta kymmentä kertaa sinun on tuo sama satu pitänyt jo tänne oksentaa? Ei yhden auton otannalla ole mitään merkitystä. Ainakin fiksummat tietää. Tiedottajakin kertoi että ei kaikissa ole ollut vikoja.
        Fiksu jo ymmärtää tuosta että sontaa on tuotettu ja paljon. En todellakaan ajaisi millään merkillä kahta vuotta jos itse vastaan autosta. Öljyn vaihto on taskurahoja verrattuna koko koneen vaihtoon jotka ovat jo tulleet liiankin tutuiksi ainakin konsernimerkkimiehille. Muuten en tietäisi mutta alan paperimediasta lukaisin ja sähköinenkin media kertoi. Turhaa sitä lienee tänne enää linkittää kun kaikki kiinnostuneet ovat sen lukeneet moneen kertaan ja kauhistelleet kovaa öljynsyöntiä ja uskomista mainosmiesten lupauksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta kymmentä kertaa sinun on tuo sama satu pitänyt jo tänne oksentaa? Ei yhden auton otannalla ole mitään merkitystä. Ainakin fiksummat tietää. Tiedottajakin kertoi että ei kaikissa ole ollut vikoja.
        Fiksu jo ymmärtää tuosta että sontaa on tuotettu ja paljon. En todellakaan ajaisi millään merkillä kahta vuotta jos itse vastaan autosta. Öljyn vaihto on taskurahoja verrattuna koko koneen vaihtoon jotka ovat jo tulleet liiankin tutuiksi ainakin konsernimerkkimiehille. Muuten en tietäisi mutta alan paperimediasta lukaisin ja sähköinenkin media kertoi. Turhaa sitä lienee tänne enää linkittää kun kaikki kiinnostuneet ovat sen lukeneet moneen kertaan ja kauhistelleet kovaa öljynsyöntiä ja uskomista mainosmiesten lupauksiin.

Muuan jobbarikin kertoi että oli myynyt sellaisen tsi-volkkarin jolla oli ajettu jo yli satatuhatta pitkää kilometriä konetta kertaakaan avaamatta. Vain jakopää oli kerran rusahtanut kunnolla ja oli vaihdettu kokonaan uusi kone tilalle vanhaa avaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuan jobbarikin kertoi että oli myynyt sellaisen tsi-volkkarin jolla oli ajettu jo yli satatuhatta pitkää kilometriä konetta kertaakaan avaamatta. Vain jakopää oli kerran rusahtanut kunnolla ja oli vaihdettu kokonaan uusi kone tilalle vanhaa avaamatta.

Hihii, ei tarvita öljynvaihtoa, vaihdetaan vain koko kone.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin toki voi tulla parempaan kuntoon ja ainakin kuukausiksi ja pärnänen kiittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Tero 35-v minulla on kireä pipo ja vähän leluja, asun vanhempieni luona peräkammarissa. Olin minä joskus töissä Toyota-liikkeessä mutta en pärjännyt sielläkään ja sain potkut. Mutta on minulla Corolla vm 1991 tosin se on vähän ruosteessa eikä oikein pysy käynnissä mutta muuten se on huippuhyvä auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei yhden auton otannalla ole mitään merkitystä."
        Oma yhden auton otanta on se ainoa joka merkkaa mitään. Netin huutoäänestykset ei vie eikä tuo yhtään euroa mun lompsaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87