Elisan logo pois

Tiina

Niin,että millä konstilla saan sen pois? Ei ainakaan tuo Buumin "logo tyhjä" lähetettynä numeroon 17277 toiminut,vaikka pitäisi toimia Nokian 6610-puhelimessa.

7

8324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marja

Sitä elisan logoa ei saa ollenkaan pois.

• Tiina

No,eihän tuolle sitten mitään voi,pakko vain sietää logoa näytössä.kiitos vastauksesta.

• asasasas
        Tiina kirjoitti:

No,eihän tuolle sitten mitään voi,pakko vain sietää logoa näytössä.kiitos vastauksesta.

Sen logon saa pois tilaamalla tyhjän logon esim. ' AALOGO POISTO ' -17231, hinta 0,65€ ja sillä mä ainakin sain oman elisa logoni pois ja sen tilal tuli se tyhjä eli ei mitään logoa, kännykkäni on 6610i

• Asiakas

Lähetä logo tyhja numeroon 17119 niin jo tulee tyhjä logo ja elisa teksti lähtee huitsin vi**uun luuristas..mulla on kans 6610.

• kakka

määkään en saa telefinlandin logoa millään ilveellä pois...kokeilin nuita kaikkia ja sit vielä jotain muita..aina vaan tulee joku viesti takas jossa lukee vaik et 0..kiva kiva..vähä vituttaa..

• giggare

juu eli samanlaista ongelmaa tosin ei operaattori tekstiä vaan vanha logo pitäisi saada pois puhelimesta.. puhelin on nokian 6681 ja operaattorina toimii sonera jos joku keksii niin kertokaa ihmeessä. vai toimiiko nuo aiemmat muissakin kuin elisan liittymissä?

• Mimskis
        giggare kirjoitti:

juu eli samanlaista ongelmaa tosin ei operaattori tekstiä vaan vanha logo pitäisi saada pois puhelimesta.. puhelin on nokian 6681 ja operaattorina toimii sonera jos joku keksii niin kertokaa ihmeessä. vai toimiiko nuo aiemmat muissakin kuin elisan liittymissä?

En saa millään pois Elisan logoo... Mun puhelimeni on Nokia 6080. Kertokaa miten sen saa pois, rupee vituttamaa tuo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58