Hierontaa ja hellyyttä

Hei sinä aikuinen nainen.

Oletko haaveillut hieronnasta johon liittyy hellyyttä ja myös erotiikkaa. Sitä sinulle tarjoaa reilun 50v ikäinen täysipäinen ja naista arvostava mies. Kaikki luonnollisesti sinun toiveillasi ja ehdoillasi, sinun tahtoasi kunnioittaen. Suu osataan pitää supussa kaikesta mitä näen tai koen. Ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan lisää. Sähköpostini on tuo nimimerkki ja perään @gmail.com.

4

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos sinulle mukavasta hetkestä kanssasi, palautit minulle takaisin osan kadonnutta naisellesuuttani :)

• Ilo ja mukavuus oli kyllä molemminpuolista, sinä itse mahdollistit sen omalta osaltasi.

Laittele jatkossa viestit suoraan tuonne minun sähköpostiini, toimii taas kunnolla.

Ps. Toivottavasti ehdit siihen aikomaasi bussiin ajoissa etkä kastellut jalkojasi..

• Anonyymi
        33juno33 kirjoitti:

Ilo ja mukavuus oli kyllä molemminpuolista, sinä itse mahdollistit sen omalta osaltasi.

Laittele jatkossa viestit suoraan tuonne minun sähköpostiini, toimii taas kunnolla.

Ps. Toivottavasti ehdit siihen aikomaasi bussiin ajoissa etkä kastellut jalkojasi..

Jessus sentään näitä satusetiä hehehehee 🤣 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jessus sentään näitä satusetiä hehehehee 🤣 😂

Painu pelle sirkukseen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7255
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5199
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4864
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4015
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3966
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      220
      3854
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3558
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3183
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52