Käytetty huollettu iPhone 8

Anonyymi

epäilyttää akun kunto, niissähän lukee vähintään tyydyttävällä tasolla, tuskin ketään on vaihtanut akkua n 2,7kk aikana ?

10

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2,7 vuoden aikana

• Anonyymi

Vaihattaa tarvitaessa akun jos ei itse pysty.

• Anonyymi

Mieti mitä tarkoittaa "huollettu". Tiedätkö minne ne parhaat ja toimivat puhelimet päätyvät? Mitä tajotaan muille? Ja mitä tarjota sinulle? Mieti. Googlaa.

• Anonyymi

Googlasin, en löytänyt! no minne ne menee ne parhaat? onko swappie,itapsa ym romuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlasin, en löytänyt! no minne ne menee ne parhaat? onko swappie,itapsa ym romuja?

Joku "Vapunen" siinä vain yrittää taas päteä.
        Kyllä ne on ihmisten vanhoja puhelimia jotka on vain vaihdettu uusiin ja ehkä korjailtu joitakin kuten akku vaihdettu, näyttö vaihdettu tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on ihmisten vanhoja puhelimia jotka on vain vaihdettu uusiin ja ehkä korjailtu joitakin kuten akku vaihdettu, näyttö vaihdettu tms.

Steinerkoulujen opetussuunnitelma rakentuu antroposofiselle käsitykselle elämän seitsenvuotiskausista. Koulun luokat 1–8 sijoittuvat ihmiselämän toiselle seitsenvuotiskaudelle. Opetuksesta ja kasvatuksesta vastaa kahdeksan ensimmäisen kouluvuoden aikana luokanopettaja, mutta eri aineiden opetukseen tulee mukaan aineenopettajia alusta alkaen. Luokat 9–12, Suomessa osin myös 13 sijoittuvat steinerpedagogiikassa ihmisen kolmannelle seitsenvuotiskaudelle.[1] [2]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tiedän että käytettyjä mutta tarkoitatko ettei kannata? ninkuin mieluummin uusi?
        en muuta halua tietää mistään vapusista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tiedän että käytettyjä mutta tarkoitatko ettei kannata? ninkuin mieluummin uusi?

Enkai minä semmosta ole sanonut ettei kannattaisi, mistä tämä päätelmä?
        Lue ostofirmasi arvosteluja ja ostamasi puhelin tiedot, tee sitten itse päätös kannattaako vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko uusi auto yhtä hyvä kuin käytetty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko uusi auto yhtä hyvä kuin käytetty?

Kun käytetty on asianmukaisesti huollettu ja se on hyväkuntoinen niin kannattaa ottaa. Ostin itse käytetyn järkkärin ja en ole katunut. Sain sen hyvään hintaan ja on malliston parhaimmistoa 5-vuoden takaa. Ei olisi ollut järkeä ostaa uudempaa ja kalliimpaa mallia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe