Snap-store on olemassa, mutta ei aukea kuvakkeesta ja päätteeltä jotenkuten. Ubuntu softwaressa sama ongelma. Päätteeltä tarkistanut ja kyllä ovat uusimmat. Esim. pelit eivät aukea ja oikeastaan ei mikään muukaan. Pitäisikö poistaa. Edellinen 18.04 sentään toimi.
sovellukset 20.04lts
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Snapia ei voi suositella mihinkään. Ihmetyttää miksi niitä on ollenkaan tarjolla pakettivarastossa. (joku hyötyy niistä?) Niiden vakaus, ylläpito ja kontrollointi muutenkin on vähän sitä sun tätä.Käytä mieluimmin oikeita Canonical sovelluksia. ne on aina turvallisempia ja toimivampia. Itse olen heivannut kaikki snapit sinne ns. nevadaan.
- Anonyymi
Canonicalin sivullahan nimenomaan on snap asennus ja poisto-ohjeet. Jotakin vääntöä tässä nyt on, mutta niinpä katosivat sovellukset 18.04.n tilalle ladattua 20.04lts, kuten pelit jne. Ubuntu softwaressako sovellukset pitäisi olla, mutta kun eivät avaudu kuten aiemmassa 18.04.ssä, joka on olemassa uusin versio.
- Anonyymi
Minä olen samaa mieltä, itse en snappia huolisi jos samasta sovelluksesta on myös deb-paketti!
- Anonyymi
Tuohan viittaa yhteysongelmiin. Aluksi testaa avautuuko esim. https://www.xvideos.com/
Sitten jos ei, niin tarkasta nettiyhteys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429