Mikähän mahtaa tällä kertaa olla vikana? Asiantuntevia vastauksia kiitos!
Megane LITISEE ajossa!?!?
16
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, ei oikein avaudu??
- Anonyymi
Kuuluu notta litslitslitslitslits kun ajelee menemään. Ota peukalolla ja etusormella poskesta kiinni ja pidä suu/kasvot rentona ja avaa suuta hieman. Sitten liikuta sormilla poskea nopeasti eestaas niin saat aikaan vastaavan äänen.
- Anonyymi
Eikö kellään ole tähän vastausta!?
- Anonyymi
Mun pitää myydä tää auto pois jos kukaan ei keksi. Korjaamoilla vaan väittävät ettei ole mitään epänormaalia.
- Anonyymi
Laita foliohattu päähän nii loppuu litinät ja lotinat. Hihihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita foliohattu päähän nii loppuu litinät ja lotinat. Hihihi
Tuu itte kuunteleen. Aivan järkyttävää litinää.
- Anonyymi
Olisko ollut Megan kun litisi tosi mahtavasti kun ajettiin oikein kovasti.
- Anonyymi
Ilmaa vain jäähdytysjärjestelmässä, voi olla kannen tiiviste tai jotain muuta ongelmaa?
- Anonyymi
Eiköhän korjaamo tuollaiset löydä ja huomaa.
- Anonyymi
Kansipaffi oli. Kiehahti ja päästi viimeset höyryt viikko sitten.
- Anonyymi
Miksi ruokitte trollia. Trolli tehtaan avauksia 95% avauksista. Miksi ruokitte trollia. Viihre ja ajankulua mt hööpölle keksiä mielikuvitus vikoja kaikista merkeistä.
- Anonyymi
Koijaamo ei löytänyt vikkoo, vaikka kurlutti kuin 🐸?
- Anonyymi
Harmillinen vika, onko tätä esiintynyt kauankin?
- Anonyymi
Minulla se litinä tulee siitä tiukasta ja timmistä isorintaisesta blondista joka istuu etupenkillä kiimaisena.
- Anonyymi
Ilman litinää ei ole elämää.
- Anonyymi
Kansipaffi oli. Kiehahti ja päästi viimeset höyryt viikko sitten.
Case closed.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748