Jos näkee jossain kivannäköisen nuoren naisen

Anonyymi

niin onko prosentuaalisesti lähempänä sataa kuin yhdeksääkymmentä, että on varattu?

4

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No vaikka olisi vapaa niin ei hän kuitenkaan kiinnostuisi.
      Olen tehnyt havainnon että nainen voi kiinnostua vain jos hänellä on huono kroppa ja huono naama.

• Anonyymi

Ehkä jos sinusta nainen on kiinnostava, kannattaisi ajatella ensin ei niinkään sitä, onko hän varattu, vaan olisiko hän sinulle kiinnostavaa seuraa ihan vaan kaverina, tuttavana tai ystävänä, jos tutustuisit häneen. Jos ihan ensimmäisenä tähtää "siihen" - tai ylipäänsä jos ei "siihen" niin johonkin muuhun tarkasti määrättyyn tiettyyn asiaan, vaikka "suureen rakkauteen ja elinikäiseen ystävyyteen" on alkuasetelma jo tiukasti rajattu. Jos siitä lähestyt naista, hän vaistoaa, että kiinnostuksesi on jo RAJATTU johonkin, minkä olet itse päättänyt, ei hän, ja hän tuntee paineita. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Olen itse nainen.

Kivannäköisestä ihmisestä voi syntyä heti kiinnostusta, ja siitä nopeasti korkeita tavoitteita. Neuvon siis laittamaan nämä korkeat tavoitteet väliaikaisesti syrjään. Kokeile tutustua häneen ihmisenä. Voi osoittautua, että hän ei ole luonteeltaan kiinnostava, tai sitten on. Jälkimmäisessä tapauksessa on helpompi jatkaa tutustumista, kun on aloittanut ilman paineita.

Jos haluat suhteen, paras tapa pilata se on asettaa kovia tavoitteita heti alkuun, kummallekin. Ota löysin rantein. Liika itsekritiikki pois, ja liiat odotukset häntä kohtaan.

• Anonyymi

...niin en tiedä, sopiko tuo äskeinen vastaukseni sinun tilanteeseesi ollenkaan, kun aloitusviestisi oli niin lyhyt. Jotenkin ajattelin, kun kysymys oli Ujous-palstalla, että tämmöinen olisi tausta. :)

• Anonyymi

Lähtökohtaisesti jokainen kaunis nainen on varattu ja he ketkä eivät ole pitävät hengähdystaukoa, kunnes ovat varattuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51