Olen soittanut erilaisille meedioille ja selvänäkijöille. Ajattelin kokeilla Kaiaa Astral Tv:n taustalla näkyy kuvake, itse ei koskaan juonna ohjemaa livenä.
Itse asiassa täyttä humpuukkia! Kalasteli asioitani, lisätietoja, Käytti puolesta tunnista n. 10 minuuttia omien lapsuudenkokemustensa muisteluun (minun rahallani ja ajallani!), puhui ympäripyöreitä itsestään selvyykisä. Kysyin terveydentilasta. Sanoi jalan olevan kipeä. no ei ole. Kysyi onko sitten selkä kipeä. Sanoin, että joskus. No siitä se sitten johtuu jalkakipukin! Kysyin kuolleesta läheisestäni. Antoi miehelle vaaleanpunaisen viitan ja nojailun motokrossipyörään vaikkei koskaan moista harrastanut. Puhuikin niin hiljaa ja epäselvästi, että tuskin kuulin kaikkea. Tuntui selvästi kuinka pelasi aikaa. Sanoi että pitää levätä. Itsestäänselvyys! Kaikkien pitää levätä ja huokaista välillä! Lopulta minulle ja miehelleni nousi mielikuva Kaian puhetyylistä ja jutuista jotka liukuivat omista kysymyksistäni hänen omiin elämäkokemuksiinsa ja sukulaisiinsa sketisihahmo; Jope Ruonansuun lääkäri Irvi Kaikkoinen! Pepanteenia vaan kaikkeen ja serkun vanha Anglia lähtee käyntiin.....
Todellakaan.... ÄLKÄÄ SOITTAKO HÄNELLE jos haluatte oikeaa tietoa, mutta jos haluatte hupia niin sitten siitä voi maksaa!
Mainittkoon, etä olen käynyt aivan oikean meedion luona joka todellakin NÄKI edesmenneet rakkaani ja kuvasi heidän sanontojaan ja asioita jotka ovat olleet minun ja edesmenneen läheiseni välisiä asioista joita kukaan muu ei voi tietää!
Tämän meedion nimeä en kerro, koska hän on hyvin suosittu ja aina kiireinen joten en halua enempää uusia asiakkaita hänelle. En nimittäin saanut hänelle aikaa tähän hetkeen jonka takia soitin humpuukimestari Kaialle. Huviksi oli vaan ei hyödyksi!
Ainoa Astral TV:n kyvykäs tietäjä on Seija Laukkanen. Hänelle soitin kerran ja todellakin, apua tuli ja tietoa liukuhihnalta!
Astral Tv selvänäkijä Kaia....rahat hukkaan jos soitat hänelle!
6
1140
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä taitaa olla yksi parhaista huumorialoituksista!
- Anonyymi
Katsoin, kun Astralin Anita lauloi. Hänhän on täydellisesti erään kohublondin kaksoisolento, muovitukka, pinkki hörsömekko, ruusut päässä, pyylevä ja puhuu engelskaa😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin, kun Astralin Anita lauloi. Hänhän on täydellisesti erään kohublondin kaksoisolento, muovitukka, pinkki hörsömekko, ruusut päässä, pyylevä ja puhuu engelskaa😁
Siinä on itseään ylivertaisena pitävä naikkonen, tuo, Anita...kus nous ottaan..
- Anonyymi
Tarkoitat tuolla meediolla varmasti Naomi M.
Minulle oii suunnaton lohtu kun sain hänen meediokykynsä avulla yhteyden rakkaaseeeni. On ollut paljon helpompaa nyt, sain suuren lohdutuksen.
Tuntuu ihmeelliseltä että keskuudessamme on joitakin sellaisin kyvyin . Siinä istunnon aikana sain kuulla vielä sen hellittelynimen, mitä rakkaani minusta aina käytti.
En usko mihinkään astralin ennustajiin ja tiedän että kaikki nekään jotka esittävät olevansa meedioita eivät sitä ole. Ne ovat monille suuria ja tärkeitä asioita, joissa selvännäkijöitten ja erityisesti meedioitten puoleen käännytään ja soisi todella että vain ne, joille on lahja suotu, tämänlaisia asioita toteuttaisi.- Anonyymi
Höpöhöpö, jos ihminen on niin yksinkertainen, että syytää rahaa satutädeille, ei voi kun nauraa😁😁😁
- Anonyymi
En soita enää Kaialle koska ei keskity minuun. Höpisee omiaan ja aina häiriötekijöitä taustalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728