Löysin haulla muutaman keskustelun aiheesta. Onkohan edelleen paikalla uusia tai kokeneita pumppailijoita?
Ostin laitteen hetken mielijohteesta, ja viime viikolla rupesin pumppailemaan. Nyt noin viikon jälkeen olen jo todella tyytyväinen tuloksiin. Lepopituus ja paksuus on parantunut. Kulli tuntuu painavammalta ja täydemmältä. Myös erektiot ovat kovempia. Minua on häirinnyt erityisesti kullin koko levossa, ja pukuhuoneet ovat olleet lähes no-go alueita. Huomaan jo viikossa itsetunnossa muutoksen.
Bathmate Hydromax penispumppu
Anonyymi
1
159
Vastaukset
- Anonyymi
en tiedä, enkä usko että mitään viikossa ja kuukaudessa tulee.
mutta kyllä pidemmällä ajalla, kun tyhjentää itse , eikä pidä kiirettä vaan ensin vähän koskettelee jotta pysyy kovana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367