Missä haukun sut.
Kohta saat sen kirjeen
12
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun kirjeet.
- Anonyymi
Laita suoraan kopio työnantajalle myös, koska sinne se tulee päätymään jos työkaveria ahdistelet.
- Anonyymi
Ei taida olla enää työnantajaa hänellä, kun joutui ihastuksen vuoksi työkyvyttömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla enää työnantajaa hänellä, kun joutui ihastuksen vuoksi työkyvyttömäksi.
Jotkut joutuu työkyvyttömäksi ihan oikeistakin syistä, esimerkiksi fyysinen vamma. Jos päässä viiraa niin pahasti että jonkun tuntemattoman takia pilaa elämänsä, ehkä siinä hieman omaakin vikaa kun antaa harhan mennä liian pitkälle. Ei psyykkisesti epävakaa ole muutenkaan työkelpoinen vaan tarvitsee psykologisen alan ammattiapua. Mahdollisesti jokin käsittelemätön asia joka tässä nyt taustalla ja nyt kulminoituu ihastuksen kohteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut joutuu työkyvyttömäksi ihan oikeistakin syistä, esimerkiksi fyysinen vamma. Jos päässä viiraa niin pahasti että jonkun tuntemattoman takia pilaa elämänsä, ehkä siinä hieman omaakin vikaa kun antaa harhan mennä liian pitkälle. Ei psyykkisesti epävakaa ole muutenkaan työkelpoinen vaan tarvitsee psykologisen alan ammattiapua. Mahdollisesti jokin käsittelemätön asia joka tässä nyt taustalla ja nyt kulminoituu ihastuksen kohteeseen.
Taasko tää trololol täällä itseään huvittaa ja itselleen vastailee. Hanki elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko tää trololol täällä itseään huvittaa ja itselleen vastailee. Hanki elämä.
Tämä kommentti siis aloittajalle eikä muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kovat on luulot itsestä/jostain toisesta, jos uskoo jonkun ihmisen työkyvyttömyyden syyksi ihastumisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku työpaikkahäirikkö ahdistelemiaan naisia maalittamassa tai joku muu oma lähetyskäsky päässä. Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku työpaikkahäirikkö ahdistelemiaan naisia maalittamassa tai joku muu oma lähetyskäsky päässä. Huh huh.
No niinhän itsesi juuri paljastit aivan kreisi takinkääntäjä olet. Toisessa käänteessä "uhri" ja sitten pommittaja. Pysytkö itsekään perässä.
- Anonyymi
Yksinäisyys tai tyytymättömyys eläntilanteeseen saa ihmisen kirjoittelemaan tänne kaatikseen. No se on hyvä jos sillä omaa mieltään ja ahdistusta saa hoidettua. Tsemppiä aloittajalle, hae apua esim. Työterveyshuollosta tai terveyskeskuksesta jos kovin ahdistaa ja ajatus kiertää sen asian ympärillä ja hallitsee.
- Anonyymi
Hauhauhau... Bumm 💥
Terveiset hampaattomalle rakille - Anonyymi
Ei ainakaan ollut mulle, koska mä olen niin ihana ja kaikki tykkää töissä minusta.
Myöskin mun työkaverit on ihania ja kaikki tykätään myös niistä.
Töissä tehdää töitä, niin ei olis aikaakaan riitelyille.
Ongelmat työpaikoilla johtuu aina huonosta johdosta. Väärät ihmiset tekemässä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717