Joo, On tuo roope niin kliseinen. Siis oikeen stereotyyppi. Vaikuttaa vähän myös kaksnaamaiselta.
Roope 22 on siis niin kliseinen
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Eleet ja puhetyyli, ääni. Miksi ne on aina tuollaisia ?
- Anonyymi
Roope kertoo 7 päivää lehdelle-
"Rehellisesti sanottuna haluan välillä aiheuttaa draamaa tietoisesti. En kestä tylsyyttä. Jos saan ympärilleni säpinää, niin hyvä! Ei kukaan jaksa vain tuijotella tapetteja, Roope täräyttää"
Homostereotypia näkyi heti hänen liikehdinnässään, käveli hipsutteli hienostellen, kämmenet levitettyinä sivuille, kuin pienet siivet. Kädenselkämykset ylöspäin.
Korostuneen teatraaliset eleet ja puhetapa. En tiedä, onko se luontaista, vai ajatteleeko hän, että homoseksuaalin kuuluu elehtiä ja liikehtiä ja puhua näin.
Omien juttujensakin mukaan. Hän on tyypillinen, huomionkipeä homoseksuaali. Joka on elementissään kun saa aiheuttaa draamaa ja suuria tunteita. Jopa valmis ärsyttämään ja provosoimaan, saadaksen aikaan jotain kaipaamaansa kohinaa ja pöhinää.
Harvoin naismaiset homoseksuaalit on syrjäänvetäytyviä ja hiljaisia ja elävät nössykkäelämää. He ovat sellaisia, hei kato mua, kato!
Kuten esim.Putoushahmo Matti Pikkuvanhanen. Jos Pikkuvanhanen olisi real-henkilö.
Hän edustaisi tyypillistä homoseksuaalin tyyliä, joka on nähtävissä tällä tavalla jo lapsena. Jos et katso mua, niin keksin kyllä taatusti jotain, että katsot ja huomaat.
Kova tarve siis tulla huomatuksi. - Anonyymi
Huomionhakuisuus. Kävelytyyli. Puhetapa. Miksi nää on aina samanlaisia ? Ekana ulos nikon kanssa.. Jep jep.
- Anonyymi
Matkii niko saarista ja bb-jonia yms..
- Anonyymi
Matkimisen aistii ihan selvästi.
- Anonyymi
Allekirjoitan. Roope ulos!
- Anonyymi
Mä luulen, että Roope äänestetään aika alussa pois, sillä on jutut kuin rahattomalla lehmän ostajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585