Suomessakin on käytössä yli 800 000 Huawei-laitetta

Anonyymi

joissa on AppGallery-sovelluskauppa. AppGallery on Huawein oma sovelluskauppa sen laitteille, älypuhelimile ja tableteille.

Huhtikuussa 2018 lanseerattu AppGallery on kasvanut vauhdilla, ja se on noussut jo kolmanneksi suureksi mobiilisovelluskaupaksi maailmassa. AppGallery on saatavilla 170 maassa, ja sillä on jo globaalisti yli 490 miljoonaa aktiivista kuukausikäyttäjää. Rekisteröityneitä sovelluskehittäjiä AppGalleryssa on yli 1,8 miljoonaa, ja pelkästään tänä vuonna sovelluslatausten määrä kaupasta on ylittänyt jo 261 miljardia.

https://mobiili.fi/2020/09/16/huawei-appgallery/?fbclid=IwAR2sRoju_94hzd8qqtE0eaielk3TWgcNdfd4jNdlRol_VjNbEbY8kgqRtgU

9

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi suurimmassa osassa on parempi Google Play..

• Anonyymi

Just kattelin tossa netissä ihan mielenkiinnosta, kun tuo myyntiin tuloillaan oleva honor 9x vaikuttaa aika sähäkän oloiselta peliltä, että appgalleryssa on ilmeisesti joku more apps -sovellus, jonka avulla löytää sellaisia sovelluksia, joita appgallery itse ei vielä sisällä.

Lisäksi huawein käyttäjät ovat netissä kirjoitelleet, että lataamalla amazon appstoren ja aurora storen kyseisten palvelujen kotisivuilta, pääsee niiden valikoimista hankkimaan laitteeseensa loputkin ainakin useimmista tarvitsemistaan sovelluksista.

• Anonyymi

Turhaa säätämistä silti..

• Anonyymi

Pankin sovelluksen, sports trackerin ja muutamn muun kun saisi niin muulla ei niin väliä, en todellakaan ole tähän samsungiinkaan lataillut paljon mitään, nämä olemmassa olevatkin *ituttaa kun en käytä niitä.

• Anonyymi

Pankit on ja lisää tulee suomalaisia kokoajan.. on jo aika paljon

• Anonyymi

Huvittavaa ettei huihaivei-faneja haittaa vaikkei saisi läheskään kaikkia appeja ja nekin kaikki mitä saa vakoilee kuten koko laite. Lumioissa tuntui haittaavan paljonkin kun oli vain kymmeniä vakoilemattomia sovelluksia yhteen tarkoitukseen, pitäisi olla satoja vakoilevia.

• Anonyymi

Minulla on ollut useita hujaveita käytössäni ja nytkin yksi kakkospuhelimena sekä vaimolla toinen vakikäytössä. Vakoilupuheet on lähinnä huvittavia salaliittoteoreetikkojen haihattelua ja puhelimet ovat toimivia ja laadukkaita. Kaikki eivät vain halua maksaa ostohetkellä ylimääräistä joidenkin mm. Nokioiden, Motorolien ja Oneplussien päivityslupauksista, jotka nekään eivät kuitenkaan ole satavarmoja - muutoksiahan näet tapahtuu firmoissa.

• Anonyymi

Kyllä ne laitteet on tutkittu aika tarkkaan,varsinkin kun kohu päällä,ei niitä saisi myydä muuten,hehehe saa sitä luulla kaikkea soopaa, vakoilua heheheheheheehehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut useita hujaveita käytössäni ja nytkin yksi kakkospuhelimena sekä vaimolla toinen vakikäytössä. Vakoilupuheet on lähinnä huvittavia salaliittoteoreetikkojen haihattelua ja puhelimet ovat toimivia ja laadukkaita. Kaikki eivät vain halua maksaa ostohetkellä ylimääräistä joidenkin mm. Nokioiden, Motorolien ja Oneplussien päivityslupauksista, jotka nekään eivät kuitenkaan ole satavarmoja - muutoksiahan näet tapahtuu firmoissa.

Heheheh, maksat paljon ENEMMÄN huihaivein vakolilusta! Se vaan on tyhmää maksaa liikaa ja olla vakoiltavana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe