https://www.tivi.fi/uutiset/it-alalla-jyllaavat-yt-neuvottelut-tilanne-on-hyvin-kahtiajakautunut/58f47ce5-2a50-433b-828d-5eb7efc04f95
.... eikös olekkaan koodaripulaa?
IT-alalla jylläävät yt:eet
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Nääh. Nyt on vaan hyvä sauma kuoria vanhaa kallista kuonaa pois päältä tuoreen ja halvemman tykinruoan tieltä.
- Anonyymi
C/Java/ASP vaarit lähtevät ja Javacsript/React/MongoDB junnut jäävät
Luonnollista vaihtumaa - Anonyymi
Jokos Vincit aloitti uudet "humaanit YT:t"?
- Anonyymi
Ei vielä, mutta varmasti aloittaa hyvin pian. Todella moni mun kollega Vincitillä etsii tällä hetkellä "salassa" uutta duunia ja vetää Vincitiltä vain palkkaa minimieffortilla. Brändin kautta Vincitistä hehkutetaan paljon "ihmislähtöistä johtamista", mutta toimari ja COO Marko juoksee muna pystyssä pelkästään rahan perässä. COO ei edes häpeä tätä myöntää vaan sanoo avoimesti ajattelevansa vain rahaa. Tai ehkä olen tulkinnut ihmislähtöisen väärin, voihan se tarkoittaa myös sitä että ihmisiä lähtee koko ajan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä, mutta varmasti aloittaa hyvin pian. Todella moni mun kollega Vincitillä etsii tällä hetkellä "salassa" uutta duunia ja vetää Vincitiltä vain palkkaa minimieffortilla. Brändin kautta Vincitistä hehkutetaan paljon "ihmislähtöistä johtamista", mutta toimari ja COO Marko juoksee muna pystyssä pelkästään rahan perässä. COO ei edes häpeä tätä myöntää vaan sanoo avoimesti ajattelevansa vain rahaa. Tai ehkä olen tulkinnut ihmislähtöisen väärin, voihan se tarkoittaa myös sitä että ihmisiä lähtee koko ajan..
joutuvat hakemaan mitä töitä tahansa hinnalla millä hyvänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmislähtöinen johtaminen = ihmiset saavat lähteä, kun YT:t jyräävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vincit - Jotta huominen ei pelota
- Anonyymi
puhdistukset alkamassa IT-alalla. Nyt vetää julkkis-pilvi jutut, pilvi konsulteille, suunnittelijoille ja arkkitehdeille on kova kysyntä. Tarkoittaa sitä että valitetaan pulaa tekijöistä, otetaan halpa työläisiä mm. Intiasta, Puolasta ja palkataan nuoria innokkaita kykyjä kotimaasta ja heivataan pihalle vanhoja.
- Anonyymi
totta. olen aktiivinen pilvi alusta hemmo ja on tullut 8000 e/kk palkkatarjouksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256