Ottaisitko transtäti yhteyttä, olisi kiva tavata kaiken kivan merkeissä
Missä on transtäti
22
3504
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olet
Siis miten otan yhteyttä johonkin joka on anonyymi....
- Anonyymi
Laita sähköpostiosoite tähän ketjuun niin laitan mailia sulle.
Laita viestiä maikkilahtinen@yahoo.com olen se transtäti
- Anonyymi
Olen juuri lähdössä asioille, mutta ajattelin kyllä kirjoittaa. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia kun "tätejä" ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juuri lähdössä asioille, mutta ajattelin kyllä kirjoittaa. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia kun "tätejä" ollaan.
Minäkin olen ihan pantava transmummo haluaisin olla jollekkin miehelle oikea vakituinen "tyttö" siis oikea transtäti, olet sitten nuori tai vanha niin lihava tai laiha vaikka kaljamaha,
haluan sinut..
- Anonyymi
Missä on liivilyyli/transtäti ? Laittaisitko sähköpostiosoitteen niin voisimme sopia tapaamisen esim sompaselle?
- Anonyymi
rintalap@yahoo.com. voisin kyllä tulla sompaselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rintalap@yahoo.com. voisin kyllä tulla sompaselle
Laitoin sinulle sähköpostia asian tiimoilta
- Anonyymi
Miksi setä haluaa olla täti?
- Anonyymi
Missä olet transtäti?
- Anonyymi
Hei. Varmaan sompasella tavataan,nyt alkaa lämpenemään.
- Anonyymi
täällä Transmummo jos kiinostaa Qruiserin kautta saat yhteyden!
- Anonyymi
Onko transtäti käynyt kevään ensi runkuilla asuissa luonnossa?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://antikbutik.com/H/F6r1B5
- Anonyymi
Mitä transtäti harrastelee näin talvella ?
- Anonyymi
Transtäti lämmittelee saunaa näin talvella.Tekisi mieli kyllä piipahtaa keltaiseen ruusuun.Varmaan tässä talven mittaan siellä tulee käytyä.
Keväällä sitten sompasella taas.- Anonyymi
Kuulostaa kyllä kiihottavalta. Puuhailetko asuissa ennen saunaa? Onko sompasella ollut mitään joukkopuuhailuja imuja panoja yms kun en ole koskaan siellä nähnyt ketään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kyllä kiihottavalta. Puuhailetko asuissa ennen saunaa? Onko sompasella ollut mitään joukkopuuhailuja imuja panoja yms kun en ole koskaan siellä nähnyt ketään?
Kolme miestä on paras sompasella samaan aikaan.Eka tuli liiveille runkkauksen aikana ja kaksi seuraavaa tuuppasivat suuhun.
- Anonyymi
Kuopiossa olisi uhkea xxl latex milf 50v jollat latexsin alta löytyy tuhmaa pitkiäkin!!!
- Anonyymi
Onko transtädin kuvia vielä jossain? Laittakaa linkkiä jos niitä netissä on?
- Anonyymi
Onko transtäti aloittanut jo kauden sompasella?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367