No pistäkäähän jotain kommenttia tänä pvm:nä syntyneistä dyypeistä??? Hyvää jengiä täytyy myöntää! :D
18.8 syntyneet! :)
15
1503
Vastaukset
- lassi
ite oon syntyny tuona päivänä ja olen satunnaisesti sikarikas sekakäyttäjä.mustasukkainen,mutta läheisiäni suojelen,kuin jalopeura ikään=)
- Muutama
Tuossa linkissä:
http://www.silikonitieto.net/julkkikset.phtml
Laita hakulaatikkoon oikea päivämäärä.
- nutipää
Vaikka läpi harmaan kiven!
- lionella
parempaa syntymäpäivää ei voi toivoa eikä tähtimerkkiäkään.Eli tässä yksi 18.8 syntynyt lapsenmielinen aikuinen nainen.
- leijona
tässä yks lisää 18.8 syntyneitä..
- LioMan
jepsistä, tässä olis yks sellanen. huomionkipeä, itsekeskeinen, välinpitämätön ja pettävä.
- Sellai...
Teitä löytyy! Kyllä on upeeta... Tosiaan: hyvä me! (meistä kuullaan vielä...) Joojoo! :)
- unna
Sellai... kirjoitti:
Teitä löytyy! Kyllä on upeeta... Tosiaan: hyvä me! (meistä kuullaan vielä...) Joojoo! :)
Täällä yksi lisää vm-66, puolustan varmaan läheisiäni henkeen ja vereen, olen uskollinen, mutta aikas itsekäs...mutta jostain syystä silti tosi rakastettava..aviomieheni mielestä ;)
Hankala ja mielenkiintoinen kumppani, käsittääkseni...
Itsetunto ei varmaan ihan vahvin, mutta harva sitä huomaa :)
- LeiJoNa
Minäkin olen syntynyt 18.8 :)
- piu
Vuodessa on vain yksi hyvä päivä ja se on 18.8. Silloin on syntyneet tosi jellonat. (Koska tietysti siis vain jellona ajattelee omasta päivästään näin! :)) Mutta minullapa on todisteena, viellä että ystäväni poika on syntynyt tuona saman päivänä, tosin 29 v myöhemmin. Taito siirtyy siis sukupolvilta toisille!
Hauskaa kevättä kaikille!- an-ni-mari
syntynyt 26- vuotta sitten samaisena päivänä : )ja ihan perus leijona olen!
- leena-leijona
ja minä...180878 ja jostain syystä hirmuisen ylpeä siitä...
- Kaseista sekaisin
Ihana tavata tasan samana päivänä syntynyt Leijona!!! Kerro tarkemmin millainen olet?
- Leijona
samaan laumaan kuulun minäkin. 18.8! kohta kovat bileet...jee!
- nekkuuuuuuuuu
määä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461