Tällaisen käsityksen sai Elinan puheista, eilisiltaisessa häätö-BB:ssä...
Tänäänkö mökkiläiset muuttavat Taloon?
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et lue bb plazaa ? ? Siellähän kaikki kerrotaan.
- Anonyymi
No oonhan minä lukenut! Tein vain tällaisen aloituksen, muuttopuuhiaan käsiteltäväksi.
Itse haluaisin esittää koiraa. 🐕 Olen semmoinen koirakuiskaaja, tulen hyvin juttuun, koirat tunnistavat heimolaisekseen.
Istuisin jääkaapin edessä keikuttaen takapuoltani kuin häntää vispaten... nyökkäisin päälläni kohti kaappia ja sanoisin ilmeikkäästi: "Yhy! Hyyy! Yh!" Näin koira ilmoittaa: "Hei, anna jo iltapala!"
- Anonyymi
Nythän tuo mallillaan Kessu koirana ,tehtävää kehiin. Heitelkää palloa/ juoksuttakaa.
Koiran pitäs leikkiä ja kuseksii aitatolppiin, nuuhkia haarovälejä tunkee kuononsa jokapaikkaan.
Pitäs esittää kunnolla kun halusi "koiranviran"- Anonyymi
Ei ollut kessusta sitten koiraksikaan. Jo kaksi tehtävää pilannut ja nyt sitten tämäkin tehtävä menee viemäristä alas hänen takiaan. Keittiössä näyttelee peukkua, silmät vain töllää joka paikkaan ja sohvalla makaa yhtä laiskana kuin ennenkin.
Muut mökkiläiset istuu kypsänä tehtävähuoneessa karsinoissaan ja juo vettä peltikupeista. Ensi perjantaina sami saa kaikilta kaksi nimeämispistettä.
- Anonyymi
Niko on hevonen, Paula on kukko, Kessu on koira, Roope on lammas, Kristiina on possu, O-P on lehmä.
Ja tunnelma Navetassa on alakuloinen ku aikoinaan Kyläsaaren Katkolla.
Järsivät porkkanaa kuin rangaistusvangit, miettien, tässäkö päivän ateria. - Anonyymi
Roope kaikista pahin purnaaja ja kitisijä.
- Anonyymi
"Naiset on aina heikkoja, eivät kestä, jos asiat ei suju, purnaavat ja kirkuvat: "Eikäää! Mä en ala! Voi eiii!" Etenkin, jos niil on monskut!" 🤨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556