Asensin Jaxalin kuomun Majava 5032 LJ peräkärryyn. Asennus sujui helposti ohjeita seuraten.
Jaxalin kuomua mainostetaan sillä, että siinä peräkärryn etulaidan saa auki kuomun ollessa paikoillaan ja kuljetettua näin pitkääkin tavaraa.
Miten tämä etulaidan avaaminen onnistuu Majavassa ja muissa peräkärryissä? Minulla ei ainakaan etulaitaa saa täysin auki kuomun ollessa kiinni tai auki. Laita ottaa kiinni kuomuun.
Onko kokemuksia?
Jaxal kuomu Majava peräkärryyn
Anonyymi
3
999
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla Majava kärry jossa oli oli kuomu asennettu jo ostaessa. Sama homma, en saa etulaitaa auki tai laitaa kokonaan pois. Tämä yhden yrityskerran perusteella, en tiedä löytyykö joku kikka miten onnistuisi. Saattaa olla myös jaxalin kuomu minulla.
- Anonyymi
Puolittaisessa aukiolo asennossa etulevy aukeaa.
- Anonyymi
Jaxalin kuomu ei kestä lumikuormaa kuin vain hyvin vähän. Sen neliöprofiilitangon niitit poksahtelevat auki. Korjaus on laittaa niitin tilalle ruuvi ja mutteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184