Löytyykö miestä joka runkkaisit naisen katsellessa?
Olen 36v sopusuhtainen vaalea nainen Turusta ja fantasiani olisi katsella ulkona kun mies runkkaa. EI siis panoa.
Voin EHKÄ auttaa kädellä mutta se riippuu ihan sen hetkisestä fiiliksestä. Pyllistellä voin kireissä lessingeissä jos haluat. Mutta keskipisteenä olisi sinun runkkaus ja minun katseleminen.
Jos löytyy halukkaita antakaa yhteystietoja niin päästään toteuttamaan pitkäaikainen fantasiani niin kauan kun ulkona viellä tarkenee. Kenenkään kotiin en tule katselemaan turvallisuus syistä
Miestä runkkaamaan naiselle turusta
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä löytyy. Missä In Turkua olet?
Anna yht.tietosi niin otan yhteyttä.
Peetu 49v Voi kun olisi samanlainen nainen oulunkorkeudella...
- Anonyymi
Ja Mikkelissä
- Anonyymi
Harmi tosiaan. Jos olen joskus tulossa sinnepäin otan yhteyttä 💋
Aloittaja
PS. Onko Turussa missään ulkopaikkaa missä voisi törmätä runkkaajamiehiin kun ei kukaan nähtävästi halua sovitusti tulla toteuttamaan fantasiaani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi tosiaan. Jos olen joskus tulossa sinnepäin otan yhteyttä 💋
Aloittaja
PS. Onko Turussa missään ulkopaikkaa missä voisi törmätä runkkaajamiehiin kun ei kukaan nähtävästi halua sovitusti tulla toteuttamaan fantasiaaniKerro lisää itsestäsi minkänäköinen oot millainen muutenkin miten yhteyttä jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mikkelissä
Onhan Mikkelin suunnalla parikin hutsua jotka katsoo ja esittelee pientä korvausta vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Mikkelin suunnalla parikin hutsua jotka katsoo ja esittelee pientä korvausta vastaan.
Ai missä muka?
- Anonyymi
Moi. Löytyy 40v mies. Koska haluaisit katsoa?
- Anonyymi
Hei. Haluaisin runkata sinulle. Olisi mahtavaa, jos samalla hyväilisit kiveksiäni. Missä voimme tavata? Terveisin 52/198/100/??
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397