Löytyykö miestä joka runkkaisit naisen katsellessa?
Olen 36v sopusuhtainen vaalea nainen Turusta ja fantasiani olisi katsella ulkona kun mies runkkaa. EI siis panoa.
Voin EHKÄ auttaa kädellä mutta se riippuu ihan sen hetkisestä fiiliksestä. Pyllistellä voin kireissä lessingeissä jos haluat. Mutta keskipisteenä olisi sinun runkkaus ja minun katseleminen.
Jos löytyy halukkaita antakaa yhteystietoja niin päästään toteuttamaan pitkäaikainen fantasiani niin kauan kun ulkona viellä tarkenee. Kenenkään kotiin en tule katselemaan turvallisuus syistä
Miestä runkkaamaan naiselle turusta
9
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä löytyy. Missä In Turkua olet?
Anna yht.tietosi niin otan yhteyttä.
Peetu 49v Voi kun olisi samanlainen nainen oulunkorkeudella...
- Anonyymi
Ja Mikkelissä
- Anonyymi
Harmi tosiaan. Jos olen joskus tulossa sinnepäin otan yhteyttä 💋
Aloittaja
PS. Onko Turussa missään ulkopaikkaa missä voisi törmätä runkkaajamiehiin kun ei kukaan nähtävästi halua sovitusti tulla toteuttamaan fantasiaani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi tosiaan. Jos olen joskus tulossa sinnepäin otan yhteyttä 💋
Aloittaja
PS. Onko Turussa missään ulkopaikkaa missä voisi törmätä runkkaajamiehiin kun ei kukaan nähtävästi halua sovitusti tulla toteuttamaan fantasiaaniKerro lisää itsestäsi minkänäköinen oot millainen muutenkin miten yhteyttä jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mikkelissä
Onhan Mikkelin suunnalla parikin hutsua jotka katsoo ja esittelee pientä korvausta vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Mikkelin suunnalla parikin hutsua jotka katsoo ja esittelee pientä korvausta vastaan.
Ai missä muka?
- Anonyymi
Moi. Löytyy 40v mies. Koska haluaisit katsoa?
- Anonyymi
Hei. Haluaisin runkata sinulle. Olisi mahtavaa, jos samalla hyväilisit kiveksiäni. Missä voimme tavata? Terveisin 52/198/100/??
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144