vannoudutuaan hyvinvointiin
säädetään idioottisia lakeja vaille järkeä
samaan aikaan ei mitään peruspalveluja
Paska kaupunki ei asuntoa anna
1
194
Vastaukset
- Anonyymi
itse olen asuntoni hankkinut. Miksi kaupungin tulisi asuntoja jaella. Sosiaalistakin asuntotuotantoa tulee toki olla. Kuten tiedämme. On ihmisiä joille on annettu syntymässä heikommat älynlahjat . On syntyjään heikkovoimaisia ja vammautuneita. Elämässä voi tapahtua monenlaista johon itse ei ole syypää. Toisaalta kuten tiedämme on runnsaasti heitäkin kun itse ovat sössineet elämänsä. Ihmeesti yhteiskunnalla on sympatiaa sössineitäkin kohtaan. On tukiasuntoja, vieroitushoitoja, piikinvaihtopaikkoja jne. jne. Kuntien verotuloista noin 60 % käytetään terveys ja sosiaalimenoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904