Kiinnostaa tietää, että kun tämä ravun suuri kriisi on nyt loppusuoralla, mitä ravut olette oppineet kriisistänne?!?! Onko löytynyt uusia puolia ja mitä vanhaa on heitetty roskakoriin?!?!
Ravut; mitä opitte kriisistänne?!!?!?
13
2011
Vastaukset
- mitä tarkoitat
ravun suurella kriisillä, joka on loppumassa?
- Kerron kaiken
...suuresta, loppuvasta ravun kriisitä, mikäli kerrot minulle ensin mitä sinä siitä tahdot tietää...
- HURMA45
oppi on mennyt perille, ystäviin ei voi luottaa. aviopuolisoni lupaukset olivat vain huulia.työkamu kaikkein pahin petturi. koville ottaa kaverien 3 menettäminen. ja tyhmät riidat, jotka toiset on saanut aikaan.tästälähin osaan pitää varani ja suuni kii ja silmät auki
mä en ole menettäny yhtään ystävää viel, pitää osata pitää mölyt mahassa eikä kaikkia sanoa päin naamaa
- HURMA45
tesujo kirjoitti:
mä en ole menettäny yhtään ystävää viel, pitää osata pitää mölyt mahassa eikä kaikkia sanoa päin naamaa
olisi pitänyt sanoa työkamulle päin naamaa, niin en olisi menettänyt ystäviäni. se kieroilijan syyytä kaikki. toivon kyl, et tajuavat vielä mitä ovat menettäneet ja saaneet.kolme ja puoli vuotta mäkin olen saanut kärsiä ja nyt valoa näkyvissä semppiä teille kohtalo kamuille.
- josu45
Olen täysin samaa mieltä,olen kokenut aivan saman tilanteen ja en voi luottaa oikeestaan kehenkään!
- keskisaksi ;)
Onko tosiaan noin, että muillakin ravuilla on ollu koettelemusten vuodet ja nyt vähitellen alkaa helpottaa?! Tällä otuksella on ainakin ollu elämänsä kovimmat ajat. Ne alkoi 3,5 vuotta sitten ja siitä lähtien on möngitty hämärän rajamailla, kunnes ennen vuodenvaihdetta viimein valoa alkoi näkyä ovenraosta. Jos jotain olen kaikesta oppinut oppinut, niin sen, että nyt tunnistan jo kaukaa ne ihmiset, joiden kanssa olen samalla planeetalla ja joiden kanssa haluan olla tekemisissä. Väkisin en enää yritä ketään miellyttää enkä hakata päätäni umpiseinään, vaan etsin niitä oviaukkoja, jotka ystävällisesti aukeavat aivan itsestään.
- taskurapu
Mä kuljen kriisistä kriisiin kevein askelin! Toivon ettei se olisi vielä ohi, koska kriisit on mukavan turvallisia ja minä taas höyrypäinen taskurapu, joka jyrää elämän eteentuomia vaikeuksia ja muita kaikista suurimpia vastuksia katuojaan niin kuin lumiaura talvella lumisohjoa.
- himon
Opin yksiavioisuutta saman kumppanin kanssa alusta loppuun, tuli mitä tuli. Se on kuitenkin parempaa kuin se mitä tapahtui kun etsin parempaa.Tuntuu että Jumala todella jyrähti minulle varoitukseksi.
- malttamaton
Myös itse rapuna heittäisin väliin, että kriisit ei aina ole välttämättä negatiivisia. Hurjaa menoa ja muutosta ollut ainakin minun elämä viimeiset 2,5 vuotta, siihen mahtuu itkua ja naurua. Nyt kaikki palaset on loksahtaneet paikoilleen ja nautin (tällä erää) viimeisistä virran viskelyistä. Mikä ihana rauha meitä rapuja odottaakaan... :) Voimia meille siihen asti.
Oppinut olen, että jos muutosta elämäänsä haluaa, on tartuttava tarjottuun mahdollisuuteen. Vaikka silmät kiinni, jos muuten ei uskalla. Vanha viisaushan on, että kukaan muu kuin sinä itse ei voi muuttaa elämääsi! - HURMA45
malttamaton kirjoitti:
Myös itse rapuna heittäisin väliin, että kriisit ei aina ole välttämättä negatiivisia. Hurjaa menoa ja muutosta ollut ainakin minun elämä viimeiset 2,5 vuotta, siihen mahtuu itkua ja naurua. Nyt kaikki palaset on loksahtaneet paikoilleen ja nautin (tällä erää) viimeisistä virran viskelyistä. Mikä ihana rauha meitä rapuja odottaakaan... :) Voimia meille siihen asti.
Oppinut olen, että jos muutosta elämäänsä haluaa, on tartuttava tarjottuun mahdollisuuteen. Vaikka silmät kiinni, jos muuten ei uskalla. Vanha viisaushan on, että kukaan muu kuin sinä itse ei voi muuttaa elämääsi!sanontahan on sekin ,että sen minkä taakseen jättää niin joskus eestään löytää. ja näin on käynyt. opiksi kaikki kriisi on otettu ja huokailla vaan nyt,et on kohta ohi sekin sotku.
- krappu
Itselläni alamäki alkoi 2002, ja kunnolla 2003. Paljon olen muutoksia käynyt läpi ja olllut myös pohjalla monta kertaa. Aina sieltä pohjalta noustessani tein kuitenkin saman virheen; uskoin että kaikki muuttuu hyväksi. Ja taas jouduin pettymään.
Nyt alan kuitenkin pikkuhiljaa sisäistää läksyn; elämään ei voi luottaa, eikä tarvitsekaan. Riittää ottaa hetken kerrallaan ja on rehellinen.
Niin, ehkä olen oppinut elämään tässä ja nyt.- HURMA45
Kirjoitit osuvasti aivan kuin mun suustani. elämä on otettava päivä kerrallansa,me ravut osataan löytää se nousu ja valosa puoli asioista, se on meidän vahvuutemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144