Joka päivä ulos ajanut Kalle ei ole saanut autoa käyttöön enää tälle päivää. Menikö kori jo niin huonoon kuntoon ja pehmoiseksi. Vai pidettiinkö jäähylle?
Kalle tuhonnut autonsa
12
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemusta on jo yli 10 vuotta ralliauton ajamisesta. Ja silti tyrii näin.Kilsoja on enemmän takana kuin esim. Sunisella. Jotkut ei ole saanut ajaa reeniäkään koko uransa aikana näin paljon kuin kalle.
- Anonyymi
Nii, kukaan muuhan ei oo "tyrinyt"oli kokemusta minkä verran tahansa...
- Anonyymi
Montako kertaa kalle on ollut sardiniassa ajamassa kilpaa? Entä montako kertaa Suninen?
Anonyymi kirjoitti:
Montako kertaa kalle on ollut sardiniassa ajamassa kilpaa? Entä montako kertaa Suninen?
Montako kertaa alottaja ja sinä ??
- Anonyymi
P-P kirjoitti:
Montako kertaa alottaja ja sinä ??
Mä olen ollu pari kertaa ja aina maaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on ajanut 2 kertaa Sardinian mm rallin. Mutta onhan se italiassakin ajanut paljon muitakin kisoja kuin mm rallia ja saanut sieltä kokemusta vaikka kuinka ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ollu pari kertaa ja aina maaliin.
MIssä luokassa P-P ajoi Sardiniassa?
- Anonyymi
menikö merkkimestaruus samalla?
- Anonyymi
Ei se ollut kuljettajan vika. Tie oli aivan vääränlainen. Puitakin oli istutettu ihan minne sattuu.
- Anonyymi
Miksi ei tullut power state? ajamaan vaikkei ei olisi pärjännyt muut olivat ajaneet tämän jo kerran.
- Anonyymi
oisko ollu north statella nurkan takana.
- Anonyymi
Tais runko jo väsynyt ja vääntynyt kun joka päivä ajoi ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286