Kenen rakki se kilkuttaa taas yötä påivää kylälä yhtä soittoa mie en tiä ennåä että mihinkä numeroon soittaa poliiisitkaan tehneet mittää
Taasn se alko
8
165
Vastaukset
- Anonyymi
Jo vain kumma jos tähän kilkutukseen ei voija puuttua viranomaisen toimesta
- Anonyymi
Ne pitää huonosti eläintä, siksi se yksinäisyyttään kilkuttaa siellä, ei varmaan saa mitään ruokaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pitää huonosti eläintä, siksi se yksinäisyyttään kilkuttaa siellä, ei varmaan saa mitään ruokaakaan.
Häätyyhän siihen voija puuttua kilkutus vain kovenee päivä päivältä lähtee viimisetki järjen rippeet kävelemhään tässä kilkutus helvetissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häätyyhän siihen voija puuttua kilkutus vain kovenee päivä päivältä lähtee viimisetki järjen rippeet kävelemhään tässä kilkutus helvetissä
No nyt on tulossa mies veheitten kanssa paikale loppuu se kilkutus perkele!
- Anonyymi
Ihme paikka tää Ylitornio kun rakkeja pidetään irti yleisillä teillä ja itse ollaan vaan sisällä ja katsellaan televisiota.
- Anonyymi
Ne ulkona irti olevat on koiria ja rakit kattelee televisiota sisällä.
- Anonyymi
Mailläkin oli ennen kulkukissoja vaan ei ole enää. Kerra eräs uusi asukas tuli kyselemään kissansa perään ja ihmetteli, että täällä on vähän kissoja. Kerroin, että on täällä ollut vapaana kissoja vaan ei ole enää. Oli kuitenkin löytänyt kissansa ja kerroin, että pidä kissastas huoli tai täällä on taas yks kissa vähemmän. Mihin ne aina katoaa, ihmeellistä kyllä.
- Anonyymi
Kilkus käy edellee missä poliisi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717