Apua tietämättömälle

Anonyymi

Okei nyt mua häiritsee, kun en tiedä miten tää menee oikein eli vastatkaapa te!

Jos mies harrastaa seksiä transnaisen kanssa, joka ei oli vielä vaihtanut sukupuolta sukupuolielinten osalta onko kyse silloin....

A. Heteroseksistä
B. Homoseksistä
C. Jostain muusta, mistä?

Itse olen sillä kannalla, että heteroseksistä, koska kokenus ratkaisee. Toisaalta sitten kaksi miestäkin voisi keskenään sanoa harrastavansa heteroseksiä. Paitsi jos ratkaiseva tekijä on se miten oman sukupuolen kokee.

Noh, kertokaa te ketkä tiedätte paremmin! Tätä kysyttiin siis oppilaan toimesta (toimin opettajan sijaisena hetken aikaa) ja lupasin selvitellä asiaa. Laitoin kyllä myös kyselyä spostitse eri yhdistyksiin vaan sieltä vastauksen saaminen voi kestää.

5

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä onko tähän olemassa mitään absoluuttista totuutta. Tämä mieshän voi valehdella transnaiselle ja kertoa näkevänsä tämän kyllä naisena, vaikka tosiasiassa mieltää tämän mieheksi ja kokee harrastavansa homoseksiä. Toisaalta tämä mies voi valehdella itselleen näkevänsä tämän naisena vaikka sisimmässään kokee olevansa miehen kanssa. Toisaalta transnainen taas kokee heidän harrastavan heteroseksiä. Tämä kysymys on todella vaikea, koska me ei olla totuttu ajattelemaan, että heteroseksissä voi olla molemmilla samat sukuelimet. Moni huomauttaa, ettei se silloin voi olla heteroseksiä missään nimessä. Mutta kyllähän seksuaalisuus on aivoissa eikä sitä todellakaan voi sivuuttaa.

• Anonyymi

Homoseksiä se on vaikka olisi leikkauksiakin jo tehty.
      Eihän sen miehen sukupuoli oikeasti muutu miksikään ja sukupuoli on kehollinen asia.

• Anonyymi

Varoitus aloittajalle, älä ota tuota kommenttia todesta. Kyseinen kannanotto on puhtaasti transfoobikolta lähtöisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varoitus aloittajalle, älä ota tuota kommenttia todesta. Kyseinen kannanotto on puhtaasti transfoobikolta lähtöisin.

Olet sinä kova nimittelemään! Sellaista sairautta kuin transfobia ei ole olemassakaan!
        Totuus vaan on teille niin epämiellyttävää kuultavaa että pitää keksiä tuommoisia..

Jos olisikin transfobia olemassa ja sen omaava henkilö sanoisi jotain, ei se tekisi hänen sanomaansa tyhjäksi ja todestaotettavan arvoiseksi.

• Anonyymi

Kiitos ekasta kommentista! Se tavallaan selkeytti tai ainakin tuo, että absoluuttista totuutta ei ole asiasta. En ite koe, että termistöä tarviskaan. Seksi on seksiä. Mitä suotta sitä jaottelemaan. Jokainen määritelköön itse.

T. Aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7402
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37