Astralin Tuulia

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta hänestä?

Ystäväni soitti hänelle koska elämässä oli todella dramaattinen asia ja hän harkitsi itsmurhaa. Onneksi ne lääkkeet mitä olisi hakenut apteekista oli resepti vanhaksi

Hän sitten soitti tälle Tuulille, että saisi tukea. Tämä Tuuli oli sanonut ystävälleni että häntä ei haittaa paljoakaan vaikka kuolisit, se on hänelle ihan sama

Miten näkijä, meedio kuka vaan joka harjoittaa henkisiä taitojaan ei koskaan saa puhua asiakkaalle noin eikä kyllä fiksu aikuinenkaan siis ei kukaan. Jos jollakin on niin paha olla että harkitsee niin pitkälle itsemurhan niin miten kukaan voi sanoa noin

Onneksi resepti oli vanhentunut muuten häntä ei enää olisi ja se olisi särkenyt mun sydämmen ja ihanaa että on täällä

En suosittele ketään soittamaan Tuolle puoskarille. Se on täynnä pahaa energiaa ja pahoja silmiä sitä ei voi kukaan parantaa

6

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kamalaa,Onneksi ystäväsi on kunnossa

Olen kerran myös soittanut hänelle,enkä todellakaan soita enää
      hän tiuskii todella ikävästi, sen kannattaisi lopettee työt jos se on hänelle vastenmielistä koska se olo siitä tulee ja minulle tuli olo että hän ei välitä niinkuin moni muu näkijä välittää
      sen kuulee näkijän äänestä.

• Anonyymi

Sama kokemus täälläkin. Tuli olo ettei häntä kiinnosta, vaikutti teeskentelevältä. Pelotteli ja järkytti kertomalla asioita, jotka eivät onneksi pitäneet paikkaansa kun totuus selvisi minulle myöhemmin. Jos yrittää koukuttaa vaikeuksissa olevia ihmisiä soittamaan tällä tyylillä niin se on todella väärin. Tämäkin astraltvTuulia näyttää olevan useassa eri ennustusfirmassa töissä. Olkaa varovaisia näitten ennustajien kanssa, näitä huijareita on paljon kuten firmojakin.

• Anonyymi

Olen myös hänelle soittanut ja varoitan nyt jokaista.
      hän "ennusti" minulle,että mies ystäväni sekä vanhempani olisi sairaalassa "letkuissa"
      Ajattelin että hajoan siihen paikkaan.
      Hän myös sanoi minulle,että älä sitten nainen ala leikkimään minun kanssani koska häviät sen kuitenkin. Se oli pelottelua etten kertoisi kenellekkään että hän on minulle noin kertonut. Olin eräästä asiasta todella pois tolaltani ja Tuulia sai minut vielä pahempaan oloon. Olin kuin sokissa pitkään sen jälkeen

Olen soittanut muillekkin ja kertonut tuon asian nin muut ovat sanoneet että on kuullut hänestä todella negatiivistä palautetta ja ihmiset soittaa toiselle näkijälle hädässä että mitä he näkevät

• Anonyymi

Laita palautetta suoraan astral tv. Ei noin voi näkijä käyttäytyä asiakkaita kohtaan. Ei hän ole terve selvästikään mieleltään. Pois palvelemasta tuollaiset. Ihmisiä kun on herkkiäkin, kaikki eivät kestä tuollaisia juttuja mitä laukoo.

T.Näkijä Pohjoisesta

• Anonyymi

Soitin kuullakseni pitävätkö väitteet paikkaansa. En voi yhtyä edellisiin. Kolikolla kun on 2 puolta. 🤔.

• Anonyymi

Unohdin mainita: soitin Tuulian omaan numeroon, en astralille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe