Minulla on vanha iPhone SE -puhelin ja en ole ladannut uutta ohjelmistopäivitystäkään aikoihin... Käytössä oleva versio on 10.3.3. Nyt kuitenkin minun tarvitsee päivittää uuteen ohjelmistopäivitykseen 14.0.1 sillä en pääse esim. enää kirjautumaan pankkiin puhelimella, en mobiili- enkä internetversiolla. Ongelma on kuitenkin se, ettei ohjelmistopäivitys lataudu. Saan tekstin ''Tämän päivityksen lataaminen vaatii Wi-Fi-verkkoyhteyden.'' Olen aina jakanut puhelimen netin koneelle eli käytän omaa yhteyspistettä, minulla ei ole erillistä nettiä/laitetta. Kokeilin myös liittää puhelimen usb-kaapelilla iTunesiin ja näin ladata ohjelmistöpäivityksen mutta sekään ei toiminut. Mikä avuksi? Voiko tuon ohjelmistopäivityksen ladata muutoin kuin Wi-Fillä? Olisi pakko saada se päivitettyä. Iso kiitos jos joku jaksaa lukea ja auttaa!
iPhone ohjelmistopäivitys ei lataudu
Anonyymi
1
342
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei sulla oo toista laitetta tai ketään tuttua, joka jakaisi yhteyttä, niin mee jonnekin, jossa on Wi-Fi-yhteys ilmaiseksi tarjolla tai sit mee R-kioskiin tai nettikahvilaan, pyydä Wi-Fi-salasana, juo kahvit ja lataa päivitys :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748