Ikuinen elämä Uudessa Jerusalemissa.

Anonyymi

Voiko olla mahdollista kun aurinko räjähtää noin seitsemän miljardin vuoden päästä. Laskeutuuko uusi jerusalem johonkin toiseen aurinkokuntaan?
Tuntuu niin hoopolta ajatus että kaupunki laskeutuu taivaalta koko maapallon päälle.
Anteeksi kun kirjoitin mutta minua vaivaa asia.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menneisyyden ihmisellä ei ollut tietoa ja siksi usko.

• Anonyymi

Oi voi.
      Meidän tähti ei lopussa räjähdä, laajenee ja polttaa Jeesusta odottavat jäännökset joksikin muuksi.
      Neutronitähdessä uskossa olevat, miljardeja vuosia loistavassa kirkkaudessa elävät.

• Anonyymi

Alkuräjähdys kuulemma tapahtuu uudestaan kun universumi on laajentunut tarpeeksi. Koko lafka lyhistyy kokoon ja pamahtaa uudelleen ja alkaa taaas uusi universum laajeta. Ja näin onkin tapahtuva loputtomiin. Mustien aukkojen jäämät ovat merkkejä edellisistä ubiversumeista.
      Ja ihmiskuntakin alkaa taas kehittymään apinasta ihmiseksi, ikuista kiertokulkua. Se on luonnonlaki ja ihminen hämmentää sen ohessa uskonnoillaan ja mielikuvitusolennoilla.

• Anonyymi

Ei.
        Universium laajenee kiihtyen niin kauan, ennenkuin se jäähtyy pimeäksi ja katoaa pois olemattomaksi kaukaisessa tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Taivas ja maa katoavat. Jumala luo uuden maan. Mitään entistä ei enää ole, ei itkua, murhetta tai vaivaa.

• Että sellainen uskonto.

Uskonnot ovat suuri huijaus.

• Anonyymi

> Laskeutuuko uusi jerusalem johonkin toiseen aurinkokuntaan?

Ei Raamatun mukaan. Mutta, tilanne tulee olemaan aikalailla eri kuin nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe