Nyt niin huteraa kaikki, kaikkineen mm sisäministerin huume vaatimuksineen, polttoaineita punavihreät vaatii yhä korotettavaksi, kehitysapuun vaativat lisää 200 miljoonaa euroa jne..jne..tämän hallitus taipaleen alussa jo korotettiin kehitysapua 100 miljoonalla eurolla, jotta Rinne sai vihreät ja vasurit mukaan.
Ihan hassua että veronkorotuksilla lisää kehitysapuun ym johon meillä ei ole varaa.
Nyt Marin ottanut n 20 miljardia jo lisävelkaa vuodessa. HUH..kuka ne maksaa takaisin ?
Keskustan malleja Sipilän aikaan alkaa jo olla ikävä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rinteen vappusatasella maksetaan, kunhan laittaa maksuun.
- Anonyymi
Miksi Marin ajoi tunnuksettomia henkilötunnuksia?
Tiesikö potilas hoitopaikkansa tietovuodosta jo aikoja sitten? Nyt olisi aika kuulla totuus päättäjien henkisestä tilasta. - Anonyymi
Sannan pitäisi myös kepu ottaa oman johtoonsa tai presidentti Niinistön. Ei tule nyt kepu hommista mitään
- Anonyymi
Ai se Sipilä joka laittoi maan sekaisin ja luikki karkuun kesken hallituskauden.
- Anonyymi
Maksaneet. kiriställe totta kait Marinnkin maksoi valtion luttokortiilla. Siksi punavihreät vati Jussia sossu tunnuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaneet. kiriställe totta kait Marinnkin maksoi valtion luttokortiilla. Siksi punavihreät vati Jussia sossu tunnuksia.
Paljonkohan eduskunnasskin näitä vajaamielisiä ? Jotka listoilla ovat, vasemmistolaisia jo tuli julki.
- Anonyymi
Siinä jo yksi demari on kakat hiusuissa, muiden vika sekin kun itse käynyt psygiatrilla.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/kansanedustaja-eeva-johanna-elorannalta-toimenpidealoite-vastaamon-tietovuodosta-eduskunnalla-on-velvollisuus-puuttua-tietomurron-paljastamiin-lukuisiin-epakohtiin?publisherId=66784162&releaseId=69892389
Kansanedustaja Eeva-Johanna Eloranta on jättänyt hallitukselle kirjallisen kysymyksen ja toimenpidealoitteen Psykoterapiakeskus Vastaamon tietovuodon esiin tuomista ongelmista. Tietomurron ja kiristyksen uhriksi itsekin joutunut Eloranta on saanut tapauksen jäljiltä valtavasti yhteydenottoja, joissa on tuotu esiin terapia-asiakkaiden valtavan hädän lisäksi erityisesti identiteettivarkauden uhrien turvaton tilanne. Elorannan mukaan hallituksen tulee ryhtyä ripeästi toimiin uhrien auttamisen lisäksi myös lainsäädännön epäkohtien korjaamiseksi. - Anonyymi
Taitaa vasemmistolaisilla ylesestikin fiiiraavan, kun heitä katsellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286